Sneakers

JAG VILL HA DESSA!!!!!


Nu ser dom lite konstiga ut på bilden, men de ser ut som Converse.
Men är snygga Diesel och dom är lite "skitiga" och ser slitna ut.
Jag tycker inte alls att dom ser likadana ut som dom gör på bilden,
för gummit är inte vitt på riktigt, mer slitet och grått lixom.
Ska se om jag kan snappa upp dom in the US.
Även så ett par riktiga Converse.
Några Adidas och "Najkisar" också antar jag.

AJ LÖV SNiiKÅRS!
Giff giff giff...

Nu har jag tränat i lite mer än 2 timmar,
gått ner till Triangeln och handlat ett nytt cykellås och gått tillbaka.
Druckit en dubbel espresso med Jossan och Marie.
Resultat: LEE HAR DAMP DAMP DAMP!!!!
Nu tänkte jag ställa mig och laga mat för att sedan förmodligen bege mig till Tattarkollektivet.
Känns inte som söndag idag, snarare som typ tisdag.
Well, imorgon ska man ner till Arbetsförmedlingen och sånt mög.
Och hälsa på Lillebroren i Trellehulla.

Over and out for now.


Minns du serien mamma?
Absolutely Fabulous är fan skit ball.
Eller iaf vad jag minns, var ett tag sen jag såg den.
Full mamma som mobbar sin dotter för att hon är smart.
Och hennes väninna som kommer dit o röker och dricker som ett djur.
LOL -  Klockren!!!!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Mmmm...jag minns! Den riktiga mysmamman...hahaha!

2009-01-04 @ 23:32:20
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0