SKRYT!!!

Vilken "SISTA KVÄLL" jag har haft.
Vi beslutade oss för att dra på strippklubb och det var ett MÅSTE för oss.
Gick förbi en stor limo. Maja säger: Fan vi har inte åkt Limo i Vegas vaffan.
Vi frågar shauffören om vägen.
Han säger, jag kör er dit GRATIS!! Javisst!!!
Jump in. Catshing!



Väl där inne så var där många snygga tjejer, men många fula också.
Fick gratis dricka av ett par.
Riktigt trevliga, men sen rå-stötte dom också på mig haha.
Jag som var nykter fick i mig 3 öl fort för att klara av sitsen liiiiiiite mer avslappnat.
Så nu är jag ingen stripklubbs oskuld längre.

Vi tar sen taxi till Luxor.
Tjaffsar lite med shauffören för jag inte gav honom tillräckligt mkt med dricks.
Möter Shaun utanför, han släpper in oss gratis med tanke på att han e DJ etc.
(det är ganska bra att lära känna folk som bor här, dom fixar allt)
Där inne så dissar han oss på nån skum vänster, men vi bryr oss inte så mkt.
Vi är ju redan inne. =) Träffar då 2 snubbar som vi mötte dagen innan, inne på PURE.

En av dom, Oliver är en av dom coolaste snubbarna jag har träffat på länge.
Han var totalt nykter som jag, men han flippade loss riktigt bra.
Verkligen en gentleman också.
Och han är en av dom bästa dansarna jag någonsin har sett.
Vi dansade, men jag vågade / kunde knappt röra mig för han va så grym.
Kände mig skit kass jämfört med honom hahhahahaha...
Han påminner lite om André 3000, hans klädstil va riktigt cool.
Groovy 70 tals stuk, med härlig keps och hela köret.

LVFLIX.COM tog bild på oss, så den bör väl komma upp imorgon eller något.
Lägger in den här om den e bra nog ;)
Well, i alla fall.....NU KOMMER JAG TILL MITT SKRYT!!!!
Plötsligt när jag och Maja stog i baren  (jag köpte vatten som var dyrare än ölen)
så går det förbi 2 stora snubbar / bodyguards.... bakom kommer en mörk snubbe....

USHER!!!!!!!!!!!!!!!!

WTF!!! Och bakom går JAY - Z!!! Detta var helt sinnes sjukt för mig och Maja.
Jag var kär i honom när jag var yngre!!
Jag fick dock inte ta några foton av vakterna... vilket stör mig en del.
Det är ju ändå USHER GOD DAMN IT!!
Jag står nykter och shejkar äss med Oliver, går på toaletten med Maja...
Kommer tillbaka och då står SJÄLVASTE USHER och battlar med Oliver och 2 andra snubbar.
RIKTIGT FETT!!!!

In i småtimmarna tröttnar jag och vill dra hem.
Jag och Maja bråkar.... Flera gånger....
Och just nu skiter jag fullständigt i vilket. Pallar inte.
Men men, shit happens. Jag hade en underbar kväll nykter ute ändå i Vegas.
Men denna staden krävs en hel del dricka om man ska hänga med trycket.....
Imorgon ska jag packa, sen så drar vi på fredagmorgon.
Ska dock hålla kontakten med Oliver på facebook.
Han var också en gästfixare.Eller vad man kallar det ???
VIP snubbe som fixade biljetter till typ ALLA ställen i Vegas, ja you name it.

Nä nu ska jag sova... riktigt trött nu, plus att solen har gått upp.
ÅNGEST. Puss o kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Bitte

Festfixare kanske? :)

Inte bråka, ni har varit tillsammans tätt i två veckor knappt och nu har ni TVÅ MÅNADER kvar att ta er igenom. Alltså = Bråka inte! Peace out! Kram

2009-01-29 @ 19:30:19
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0