Mys-Crew

Väskan är packad och jag är bakis.
Men jag är inte bakis-bakis utan mer bakis-mysig.
Seg bara...jag är dock nyduschad efter rejält mycket mys igår med mys-crewet.
Jag tackar ALDRIG nej till mys.
Och imorse fick jag också en massa mys. Riktigt najs.
Jag älskar att mysa. It´s the shieeet.
Kan bli ganska mys-rubbad.
Ooooooooooooooooooooooooohhhhhhhh......
Mys mys mys mys



Jag tackar alla mina underbara vänner som kom.
Ni är så fina och mysiga hela bunten.
Är ganska besviken på en hel drös med människor som inte dök upp utan att höra av sig.
Kan tycka att man kan RINGA i så fall....
Well jag ska inte klaga. Ska hem till pappa på middag snart.
Ska göra mig i ordning lite till, städa lägenheten lite med J & M. 
Vissa ligger fortfarande och myser i andra rum i lägenheten.



Vissa somnade på golvet igår. Mysigt  Linus =)



Max, jag, Cello. Bakgrunden ser vi Johan och Adam.



Herdman  och jag käkar nötter. Jag är lite dålig fotograf efter några groggar dock.



Jonas vet vad MYS är.



Max, Elin och Carola.



Skål då, för faaaaaan!!! =) Herdman och My



Malin och Maja långt inne i dimman



Jag vill ha Linus sneakers, Linus vill inte ge mig dom dock.
Johan undrar nog varför jag ligger på golvet med fötterna i vädret och fottar skorna. :S

Ska packa det sista ikväll och umgås så mycket jag kan med folket här hemma.
Är det någon som vill säga hejdå så är det bara att komma hit.
Jag pallar inte skriva så mycket nu.
Är ganska nervös fakrtiskt. Hade hellre sovit bort hela denna dagen.
Fast imorgon vid denna tiden sitter vi på planet ;)



Puss Puss alla!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag smsar. Sån är jag. Jag vill inte ringa. Du vill inte smsa. Så vems vilja ska gå igenom? Din eller? Jag hade gärna träffat dig innan du åker UTAN dina stonerpolare. Well ha det så kul nu. Se upp för den flottiga mexicanaren med guldkedja.

2009-01-17 @ 18:28:35
Postat av: Bitte

Jag saknar dig REDAN!!! ÅK INTE!!! STANNA HEMMA I TRÅKIGA MALMÖ!!! =0) Puss gumman!!!

2009-01-17 @ 21:45:04
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

LEE & MAJA HAR LANDAT I USA OCH MÅR BRA! :)

FICK SMS SVENSK TID KL.04:17 OCH ÄNDÅ LYFTE PLANET TIDIGARE ÄN BERÄKNAT FRÅN KASTRUP...ÄNDÅ VAR DET "VEGAS HERE I COME"....(jag avvaktar nästa rapport) :) Kram

2009-01-19 @ 09:51:05
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bruno

Vem bryr sig....

2009-01-19 @ 23:44:28
Postat av: Anonym

Men sluta läs bloggen då brunobög om du nu måste klaga så mycket. besatt av Lee kanske??

2009-01-20 @ 06:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0