Life is for living

Hola!

Ja då sitter man här. IGEN!
Är egentligen meningen att jag ska börja skriva lite vettiga saker i min blogg.
Men nu när jag sitter här så känns allt helt tomt i skallen.
Fast min skalle har varit ganska off senaste tiden.
Tror att orken för det mesta tynar bort när man vet att det finns så mycket
annat som ligger och gror nu in i det sista innan resan.
Så mycket undermedvetet som gör att man blir stressad.
Nästa vecka är fullbokad in i det sista.

Det enda jag har ångest över är min träning.
Ska mäta mig idag hos Göran innan BP´n.
Jag vet att resultaten kommer nog inte vara så bra som jag hoppats på.
Fast det återstår att se ju, så klart!
Eller så väntar jag till nästa vecka....?
Och ja, trots att jag mått så dåligt så börjar det kännas bättre
idag så därför ska jag köra ett BP pass.

Jag har iaf masat mig ur sängen.
Gick och la mig i sängen igår redan vid 21 tiden.
Kunde inte röra mig så dåligt jag mådde.
Under 2 timmars tid funderade jag på att gå upp och släcka lampan.
Efter 3 timmar knackar det på dörren, det var Lotta.
YES tänker jag, äntligen slipper jag!
Ligger och fryser, svettas och är allmänt groggy.
Då förstår ni att man mår dåligt va?
Så jag har legat och vilat/sovit i ca 15 timmar i streck.

För övrigt så känner jag att allting börjar dra ihop sig.
A-kassan är inte fixad än. Och jag har en vecka på mig.
Stressigt.....
Maja och jag har iaf bokat ett Hostel i Cancun under de första 4 dagarna.
Sen får vi se om vi hittar något annat som är bättre eller billigare när vi väl är där.

Här har ni lite bilder från vårt Hostel som jag hittade på nätet.
HOSTEL MESON DE TULUM.









Kommentarer
Postat av: Bitte

Wow! Det där ser ju riktigt mysigt ut.

Mer behövs inte :) Kraaaaam

2009-01-09 @ 22:18:00
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0