Konst på onsdagsnatten

Wassup Wassup!!!!

Ja för er som har sett min bakgrund på min dator så ser den ut så här.
(en bild jag hittade på någon konstig sida haha)

 

Är man sen uttråkad en onsdagsnatt och sitter på msn och har tråkigt
så kan man ju alltid välja att göra om bilden.....
Mitt konstverk såg ut så här... (se nedan)



Skickade över orginalet till Isac och visst gjorde han sin version av det hela också.
Mycket roligt att jämföra efteråt. (se nedan)



Sist men inte minst så har vi Johans konstverk såg ut så här! (se nedan)



Efter att jag har lagt upp dessa bilderna tidigare idag så snackade jag med
Isac igen på msn och båda blev ganska sugna på att göra vars en bild till.
Så jag bestämde mig att göra ett porträtt på Isac.
På bilden så syns inte "knappen" som han fick av mig som det står "I´m not retarded" på.
Mycket passande bild haha. Han gjorde ett EMO.
Min såg ut så här (se nedan)



Och EMO konstverket kommer här....



Nu har jag varit med Maja på stan, varit ute med Smilla i över en timme.
Fixat en massa grejer med min farmor.
Resecheckar, pengar, fullmakt på banken etc.
Har precis ätit, och tro mig - JAG ÄR MÄTT SOM FAAAAN!
Hinner inte med träning idag, blir tight som fan....
Ska hoppa in i duschen och sen ska jag hem till Slinus.
Har packat ner 2 avokado till senare hahaha.
En till mig och en till Duracello. =)

Puss på er så länge. Smell u later bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0