Jossans inside story

Hittade ett gammalt inlägg i från min gamla blogg jag hade innan.
Vet inte hur jag hittade det, men jag googlade något och så kom det upp.
Inlägget är skrivet av Josephine (Jossan) och är en typsik dag i från vårat liv,
som det var då och som det är nu med praktiskt taget.
Sommaren 2006 rockade röven!!!! =)
Singel livet är roligt ändå trots allt .....


Åhhh så najs!! skrivet 2006-06-18

Hallåå Bra...
Bara så ni vet, så e detta Jossan som skriver..

Lee ligger med sina röda tånaglar och fiser i soffan :D
Sjukaste helgen på länge. tror jag? ;)

Fredag: Lee jobbar på ICA MAXI med sina kiwi
och ska senare åka till Lund med Miche som sällskap och följa med på Vickis student. Mongo Miche e segare än segaråttor (LOL)

Men efter mångt och mycket anländer dom på Lunds central.
Under tiden har jag och Marcello kört raggar runda
till Sandby och raggat fjortisar ;)

I bilen till vicki va det roligast! Haha!
Stämningen va härlig och cidern/ölen flöda!

Vi åt smörgåstårta och fick liite vin.
Sen va det dött ett tag men järngänget höjde tempen
efter ett tag med Miches Ipod och tre flaskor rött!
Några fobbikar kom instormande och stannade i tre röda sekunder sen va dom gone! Kl 2 stack ni ner till Elins fest och va väl måttligt välkomna!
vet inte hur eller varför men Miche och Cello åker på stryk av en jävla idiot.
Jag bölar och Lee bråkar/slåss med Elin.
Miche åker hem till Malmö med en kompis och jag,
Lee och Cello drar till sommarbo och sover.
"ta med täcke och kudde för där finns inget"
 Men hade jag ngt??? Nääääe!!! idi!

(spänna - klämma, spänna - klämma, spänna - klämma) HAHAHAHA!!!! 

Lördag: Lee bakis och liiide lack. Cello vill till stan,
"MAN KAN INTE VA PÅ LANDET"
Vi drar till Dalby, käkar på forsans. Lee mår illa.
Cello äter en 200 gr hamburgare!
Bussen kommer om 30 min. hänger i bilen.



Morris luktar fitta!
Sophie kommer. Cello och Lee åker.
Städar lite på S-bo. Grillning på Runslingan. GOTT!!!! :P
Jag och Sophie kör till Malmö. bytar om och fixar till.
Jag mår illa och vill spy. hämtar Cello på Mc donalds heleneholm.
Jag vill spy.
Cello får köra. jag vill spy.
kommer till Lee. jag vill spy.
kollar på bilderna från fredagen.
jag vill bajsa. jag bajsar! jag mår bra!

image68

vi drar till Piraya, en ny klubb i malmö.
flippar där lite, sen går vi när dom stänger vid 1.
Drar omkring på Malmös gator och torg.
En tjej med bara bikini kommer ut från Crown och ser allmänt skabbig ut!
Träffar Carro utanför Heartbreak.
"jag e skit lack"
 
"Miche luktar vitlök hela dan"
 "hela du e Prag" HAHAHA!!! LOOOOOL!!!!!

Går till bilen. kör raggar runda.
Miche hänger ut och ser ut som en bonne som förförsta gången kommit till stan!! WOOOOOWOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen lämnar vi Lee. och kör och tankar.
Stannar på Midhem och ska käka lite.
väntar i typ 25 min på en sleden Mc Feast jr.
VIKKEN KASS SERVICE!!!!!

Sen drar vi hem. Miche först. sen Cello. känslosamma kramar.
sist Sophie. Jag deckar i sängen. helt off.  

Söndag: Kör till Sommarbo, lämna en bil, hämta en annan.
Kör till Malmö. lastar av saker och sen handla.
Hem och duscha av svetten. sen grillning på Brobygatan!
Sophie, Lee, Miche, Jonas & Malin!
Gott!!! :)
Mmmmmmm!! BRIE OST!!

Jonas stirrar med hunden. Sen rör vi på oss.
Malin & Jonas hem. Miche tar sin BMX (BMW) och går.

Jag, Sophie och Lee går hem till mig. och här e vi nu! :D  

hejdå   // inside stories - Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0