Grand Canyon

Idag har vi haft en heldag ... blev hämtade på vårt motel 06.45
Vi sätter oss på bussen, och ett leénde på läpparna skiner upp.
Äntligen något annat att se.

Efter en stund så närmade vi oss Hoover Dam.
Väldigt fint. Naturen i USA är underbar. Och allt runt omkring också.
Att Las Vegas ligger mitt ute i öknen är rätt sjukt....
Jag vet inte om jag kan skriva det fler gånger, men jag älskar verkligen USA.
Det är så fint och fantastiskt.

Jag ser allt som en stor film. Alla små detaljer man snappar upp.
Verkligen den bilden man har av USA som man ser på film.
Bergen, öknen, vägen, skyltar, långtradarna, truckdrivers, vägstoppen på vägen.
Ja, jag har verkligen försökt att ta foto på allting....

Men jag måste ju säga att GRAN CANYON var nog ett av det coolaste jag sett som naturen har skapat.
Otroligt vackert, och kul att uppleva det med egna ögon istället för på TV.
Det var dock inte världens bästa väder.
Det började snöa när vi kom fram, det var jäääääätte kallt.
Men det var det ingen som hade berättat att det skulle va.
Vi överlevde och tog överdrivet många bilder, det var så underbart fint där...

Stannade på ett lunch-stop på ROUTE 66 och fick prova på hela den där "riktiga amerikanska maten"
Jag vill lova er, det är iiiiinget att ha. FY FAAAN!!
Och se upp för TAMALES - höll på att spy!
Såg the grand canyon railway... riktigt cool =)

Någonting jag såg när Maja sov under resan var trucks med vapen på.
Och då menar jag NAVY, Bomber... 3 st STORA på flaket på trucksen.
Helt sinnes. Men ändå coolt att se det.
Även alla vägspärrar, vi åkte igenom 2 stop där polisen gick igenom hela bussen....
Man har mycket att tänka på under flera timmars bussresa.
Jag verkligen njöt till fullo.

Mitt liv som det är nu, kunde nog inte bli bättre faktiskt.
Jag är så sjukligt nöjd med allt i min närvaro hittills och jag växer mer och mer för varje dag som går.
Jag älskar allt, och ja... när jag kommer hem så kommer jag ha en stor erfarenhet med mig.
Jag ska försöka göra en video på Youtube och lägga upp så folk kan se ...
Men med denna internet uppkopplingen så är det fan inte lätt...
Datorn e ju rätt seg också. men men...

På vägen hem så visade dom film på bussen. EAGLE EYE.
Ny film, verkligen en AS BRA FILM!!! Se den.... riktigt fet.
Well, nu ska jag sova. hittade ett spa jag ska till imorgon.
Med gym och ska vaxa mig hade jag tänkt. snart dags för Mexico ju ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0