Gott nytt jävla år!

Vilken nyår!!!

Lätt den bästa på länge.
Började väl lite små segt, eller sunkigt som jag råkade säga högt.
God mat, trevligt sällskap.
Dom tyckte väl dock inte att jag va så trevlig, eller?
Men vad vet jag, jag är ju bara från Malmööööö??
Nyår brukar aldrig bli bra annars, men denna var förvånandsvärt bra!
Tror att 2009 kommer vara ett underbart år :)

Jag tror också att jag håller mig till att bara lägga in några fåtal bilder.
Bilder säger mer än1000 ord säger dom.
Ni får få det till vad ni vill ....
Blir några stycken ändå haha.

Året börjar bra i allafall, så får väl hoppas att det håller i ett tag till :)
Imorgon ska jag hem till Malmö igen och planerna är ju
att jag och Nettan ska hitta på nått i helgen och det låter som en underbar plan :)
Kommer att sakna min underbara Anna dock.
Fan att det är typ 40 miljoner mil emellan oss :(

Inte visste jag att Trollhättan kunde ha så heta snubbar trots allt.
Det är faktiskt lite plus i kanten på det för att vara en så liten stad ändå.



     
     
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0