Frustrerad

Jag antar att jag är född kåt av kåta föräldrar......



Maja sa till mig igår: - Fan Lee, du måste hitta någon som mättar din hunger.
Och som är lika sjuk som dig själv också.
Helt korrekt, men var fan då????
Orka leta lixom....

SPOTIFY ÄR GRYMT!!!!!!!
Jag har det på datorn nu, fast med Johans inlogg, så jag lånar hans.
FETT SOM FAN, JAG VILL HA DET!!!

Har precis varit och fått massage av Göran,
och denna gången hade jag inte glömt att raka mina ben.HAHA.
Känns helt underbart skönt i mina ben nu!!! =)

Lite senare så får man se om man hinner med ett träningspass.
Mycket att stå i idag.

Nu ska jag hälsa på min älskade katt. :)
Sen är det städning och Maja kommer hit.

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Bruno

Får du aldrig smaka på lite pille lee?? stackars liten...Om du slickar dig på din haka så slickar du ju på två kulor :) BADANG Puss å kram så kanske du blir min julgran.... en dag

2009-01-07 @ 20:26:46
Postat av: Nettan

Din lilla kåtis haha :P

2009-01-08 @ 13:51:23
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Lee

Haha jo bruno jag får allt ligga om jag vill kan du tro. Men jag nöjer mig aldrig tyvärr. Så jag behöver inte slicka på min underbara fina PUNG-HAKA!

Men du Johan, du kan väl ändå skriva ditt vanliga namn nästa gång du lämnar en komentar?

2009-01-08 @ 20:12:42
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0