Circus Circus

Hello sweeties!

Jajaja, bilder bilder bilder, de är så många bilder...
Så för er som har mig på facebook får ta och titta där istället tycker jag.
Det tar cp lång tid för mig att ladda upp på bloggen.
Jag sitter inte på internet dygnet runt. Vi är ju knappt på vårt rum alls.
Ni som vill se bilder får se bilder när jag kommer hem annars :)

Har precis kommit hem från en dag av vandrande och fottande som vanligt.
Började med Mandalay Bay, ville så gärna se "THE SHARK REEF"
Som jag trodde var gratis på fyllan, och mitt tjat gick igenom...
Kommer dit och i stor besvikelse är kostar det massor.
Ingenting i Vegas är gratis vill jag lova!
Allt är så stort och maffigt, man hänger inte med nånstans.


Ja antingen går man till Shark Reef eller så går man till Wedding Chapel(?)

Jag beslutade att vi skulle åka ner till CIRCUS CIRCUS,
för det är där Fear and Loathing in Las Vegas spelas in.
Och jag älskar ju den filmen så det var ett måste!! =)
Så vi tog bussen dit, hittade en liqour store på vägen så vi hade dricka till ikväll.
Och vi har faktiskt bara festat 2 kvällar sen vi kom, så mamma....
Vi tar faktiskt det relativt lugnt om man jämför med alla andra i Vegas. ;)
Ja det är verkligen en speciell stad det här, har träffat massvis med weird people!



Det hade varit kul att träffa Marin-snubbarna igen.
Får väl se om dom dyker upp på stället vi ska till ikväll.
Jag föreslog att jag och Chris skulle gifta oss på fyllan, han sa faktiskt inte nej.
Men då bangade jag .... Synd haha.
Det är för övrigt den fjärde Christoffer, Kristoffer, Christopher
som jag träffar på loppet av några månader bara.
Jag tycker att det är helt sjukt. Jag tycks bara träffa snubbar som har samma namn!
WEIRD?

För övrigt så har jag stora skavsår på mina fötter av skoskav och nya skor man använder på fyllan.
Maja har likadant, så vi får se hur det går med högklackade skor ikväll. Buhu.
Ser fram emot att komma till Mexico faktiskt.
För lite sol, bad och avslappning...
Att vara med Maja dygnet runt 24/7 e faktiskt lite påfrestande,
både för henne och för mig.
Man har inte eeeeen lugn stund för sig själv förutom när vi sover eller sitter vid datorn etc.
Imorgon skulle jag hitta ett gym, fick vägbeskrivning av vår bästa bartender - Armando!
Han gjorde en fin karta på en servett.



Fast sen och andra sidan så kommer jag nog vara bakfull imorgon.
På söndag ska vi till Gran Canyon. Bussen kommer och hämtar oss på vårt motel kl 06.45!!
Det är en lång resa, med stop vid Hoover dam och ett lunchställe.
Kommer att komma hem ca 20.30 på kvällen, så det blir verkligen en heldag för det hela.

Nu ska jag duscha och göra mig i ordning...
Maja ska sova en stund också, hon hänger inte alls med i mitt tempo haha.
Hon är helt slut i kroppen varje dag.

Peace out, and god bless u all :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0