Bye Bye Vegas

Hallå ja.

Ligger nu och ska snart sova. Mina två resväskor är FULLA.
Förstår inte hur??
Vi var och käkade vår buffet på Monte Carlo.
Ät 2, betala för en som en avslutning av Las Vegas.
Jag kan säga som så här, att så mycket mat vi åt, har vi inte ätit på hela veckan nästan typ.
Vi höll på att spy, men gott var det. =)
Och det var sjukt billigt, hade vi varit här fler dagar så hade vi lätt gjort om det fler gånger.
Vi tog mat 3 gånger och efterrätt 2 ggr, alltså gick vi och tog mat sammanlagt 5 ggr!!
Vi rullade fram sen ska jag lova er.

Kollade på piratuppvisningen på Treasure Island (aka T.I.)
Ganska kass, men vi e väl ganska trötta på lättklädda tjejer nu. Dom är överallt haha.
Men det e ju de som säger, sex säljer eller hur?
Spelade lite på 1 cents maskinerna på The Mirage
i väntan på att Vulanuppvisningen skulle börja.
Jag betta en dollar, vann 20 :) WOHO!!
Vulkanuppvisningen blev aldrig någon uppvisning, så vi gick hem...

Nu är det dags att sova. Puss o hej leverkorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0