Fuck off....eller nått

Hej.

Idag är jag lite känslig, mår inte värst hallon idag.
Vaknade med smärtor och illamående i magen.
Kroppen skakar och jag är öm överallt.
Spyr lite, bytar om och beger mig mot massagen.
Tanken på dom amerikanska pannkakorna får mig att spy mer.
Mina ögon hänger, jag är trött. Ge mig sömn. Jag vill sova.
Jag är totalt blank i skallen, mina ben går men jag förstår inte att de rör sig.
Jag känner mig som ett kollie. JAG VILL SOVA MER!!

Benen från massagen gör ont dagen innan, sen var jag hos Per på Kiropraktor kliniken.
Han masserade rygg, nacke och RÖV.
Och gott folk, ni som aldrig har fött massage på röven så ska jag berätta att det gör ont!
Han sa att jag kommer säkert att bli lite blå,
eller nja vänta du kan nog bli svart till att börja med så känslig jag är för blåmärken.
Jag kan knappt sitta på röven för helvete!!!!



Ps. bilden är inte min. den är tagen från annat håll. Men det är ett blåmärke på röven iaf.

Fick ringa och avboka mitt BP pass, samtidigt som jag får ringa Sofie,
min nya gymvän och säga att jag verkligen inte kan gymma så ont jag har i muskler,
leder och mage. Sinnes sjukt.
Jag möter upp Jossan fort på stan men hon va tvungen att gå hem och bajsa.
Hem, fortfarande helt RETARDED i skallen.
Handlar mat på vägen, fick sug på tacos. Yum.
Vid det här laget är kl 17.30 och jag har inte fått i mig något än.
Lagar, äter och efter en stund blir det toalett besök igen.

Jag passar på att göra min syssla jag har fått hemma, att städa toaletterna.
Lika bra att göra det när man ändå ligger där.
Det går lagom slött, men det blir gjort samtidigt i alla fall.
Samtidigt spelar jag värsta musiken och msn:ar med den vanliga jag brukar msn:a med... Ajsack!!
Jag ligger i sängen med datorn och lyssnar aktivit på allt möjligt på Spotify!

Nä nu orkar jag inte mer, måste fan sova.

Hade dock velat mysa och hångla med någon nu när man ligger här och mår dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0