Life is a Beach!

Hej.


Ja då e man på väg till stranden.

Ligger med min sarong och skärm-keps redo iklädd bikini under.

Jag är riktigt bränd sen gårdagen. Men jag är super nöjd med min nya bikini.

Att bara slänga den gamla trasan jag hade förr var riktigt najs.

Det är nu min tur att uppleva Paradise Hostel intrigerna på Pocna.

För en gångs skull så är det inte Maja haha.

Ja det hade verkligen varit underbart och riktigt coolt att

starta nån typ av Paradise Hostel på Pocna för det händer grejer hela tiden.

Har verkligen aldrig varit med om något liknande haha.

Men jag säger bara: Is Nice.

Nummer två är att vi inte kommer härifrån. Galet.

Vi sa efter en vecka att vi skulle bli max någon dag till. Nu har det gått över 2 veckor och vi har fortfarande inte kommit iväg. Vi har gjort allt som går att göra på ön redan.

Förutom att badat nakna, så det är ett måste också haha.

Magen har klarat sig bra med alkoholen senaste dagarna.

Har tagit det relativt lugnt ett tag nu.

Men det är galet vad man dricker ändå.

Vi har hängt ganska mkt med "Goo" Tim," Sutto" Paul och Crystal senaste dagarna.

Aussies från Melbourn. Riktigt sköna människor. Har lite svårt för Crystal dock, får inget grepp om henne.... Men men, skit samma, vem fan bryr sig om brudar. :P

Och så klart Ben with the speakers från Staterna. :P

Jag njuter fortfarande av allt. Värmen, solen, badandet. Det är livet det här.

Vill aldrig åka hem!!!!! ALDRIG!!!!

E sjukt trött från gårdagen, och det är alla andra också för vi har sovit som fan idag.

Crystal har åkt hem idag, och Ben har dragit vidare till Belize.

Vädret har inte varit super nice idag, men vi klarar oss ändå. Har varit på Carnevalen i några dagar nu och ätit mat, druckit öl osv. Är sjukligt trött på öl nu, iaf coronaz och Sol.

Har bytat rum också, typ samma men lite mindre.

Vi väntar på att Keilan ska få sitt kort sen drar vi, och skulle det vara så att han inte får det snart så drar vi iaf om 2 dagar, för nu har vi snart stannat på ön i 3 veckor för fan haha!

Nä nu ska jag sova vidare igen. Orkar inget annat tyvärr.

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Marie

Aussie brudar är konstiga, så e d bara.. ;)

2009-02-25 @ 17:02:26
Postat av: Lee

Ja dom e nog bara lite svàra. Vem e du da Marie? Nyfiken...

2009-02-26 @ 18:01:28
Postat av: Joschan

määrie såklart!

2009-03-01 @ 12:07:30
URL: http://joxxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0