Kramat toaletten idag

Hej allesamman!

Ja idag e jag bakfull för mitt eget bästa.
Jag orkar inte ens ta upp min egen dator sa jag använder receptionens som går fortare oxå.
Jag har legat uppe och spytt heeeeeeeeeeeeela dagen.
Klockan ar nu 19.30

Kom hem 07 imorse, sov några timmar och sen var det igång.
Vi skulle byta rum klockan 13.
Klockan 15 knackar det på dörren.
Oj. Där ligger vi och sover, och jag spyr till och från hela tiden.
Det tog mig en timme att packa ihop väskorna och byta rum. Om inte mer.
Sen har jag duschat 3 ggr och badat i den äckliga poolen en gång.
Bara för att piggna till.



Rummet vi har nu är väl helt okej, vi har myggnät iaf men det e sjukt lyhört.
Allt ar öppet i taket. Så jag kan förstå att grannarna blev sura imorse när jag kom hem.
De kom tom ut och sa till mig.
Ja, jag satt där med David Beckham (som jag kallar honom)
En fransk snubbe som vi träffa igar, Jérome har jag för mig att han heter.
Han var iaf sjukligt lik David Beckham, och 30 ggr roligare.

Vi brottades i sanden på stranden, jag gjorde fälleben på honom sa att han stuka foten typ.
Och jag slog huvudet i marken när vi ramlade så jag har värsta bulan.
Ja, jag ramlade en hel del igår. Och ja jag vet inte resten.
Gick in pa nått ställe och dansade på bardisken och nån pelare.
Sen kom en tjej som jobbade där och drog tag i mig och vi två
bildade ett samba tåg med alla där inne.
Ut på gatan och ja.... det va helt sjukt.



Har nog aldrig varit med om något sjukare på länge.
Riktigt roligt. Så det e väl därför jag mår som jag gör idag. :(
Den där flaskan jag tog med mig som vi drack på bussen var fan inte bra....
Ska se om jag får tag på David Beckham idag..... HAHA!
Imorgon ska vi till Isla Mujeres. Där ska jag ta det lugnt. (säger jag alltid dock)
Men shit vilken bakfylla... heeeeelt sjukt.

Puss o hej leverkorv

Ps. Fler bilder på face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0