Isla Mujeres

Hola mi amigos!!


Ja då ligger jag på vårt rum i Isla Mujeres.

Jag tror att jag precis har dött och kommit till himmelen.

Detta är helt sjukt vad det är vackert här.

Jag är kär på riktigt .....  Jag njuter av mitt liv till fullo.

Och jag vill verkligen inte åka hem, ALDRIG!


Hostelet vi bor på är det bästa EVER!!!!

För alla som backpackar så är POCNA riktigt underbart.

Ganska känt på ön för sina beachparties och live musik på kvällen.

Alla samlas tillsammans och bara sitter där och dricker, spelar kort,

Röker, använder datorer etc. Riktigt HYGGE med andra ord.

Folk från hela världen, och alla är trevliga och verkligen glada hela tiden.

Inga bekymmer, man är lycklig var dag (HAKUNA MATATA)


Vi fann våra vänner första kvällen,

jag och Maja spelade kort och 1 tysk snubbe var med på att spela skitgubbe.

(SHITHEAD) Vi blev sen 2 st Amerikanare till.

Till slut så mötte vi våra galna tyska väninnor.

Mamma och dotter. Heeeeeeeeeeelt sjuka kvinnor!!

Dricker och är verkligen utflippade hela tiden. Like alot.


Här är en del svenskar också, mycket trevliga.

Allt folk man träffar är verkligen helt underbara.

Visst saknar jag mina vänner där hemma,

men sen vi kom hit till Isla Mujeres så har vi skaffat så många nya

vänner att jag kommer sakna dom minst lika mycket när jag åker här ifrån.


Igår kväll kom Jérome (David Beckham) till Isla Mujeres bara för att träffa mig igen.

Fransmannen är sjuk, men helt fantastisk kille.

Har nog aldrig mött någon generösare och mer gentleman än honom.

Igår hyrde vi en golfbil med dom tyska tjejerna och körde runt hela ön,

vilket gick väldigt fort med tanke på att det är en liten ö.

Men den är fantastiskt vacker.


Idag har det varit skit fint väder och vi har varit på stranden hela dagen,

Strömmarna är dock ganska farliga.

Vi hoppade från en brygga, och shit, när jag kom upp med

huvuet så var jag på andra sidan bryggan.

Simmade jag så stod jag nästan stilla i vattnet.....

jag har dock knappt sovit något så jag är verkligen cp trött just nu.


Ska inte dricka på några dagar nu, tyskarna dricker som FAAAAN!!!

Halva priset överallt, 2 för e1 etc. Mojitos, Piña Colada, Corona och Sol öl, Margaritas.

You name it, dom är väldigt friska och najs iaf. J

Fast Australienarna är också rätt bra i gasen hela tiden.

Drinking and driving. Men med golfbilar. Haha.

Igår körde vi förbi dom, dom vände och vi racea dom (hur det nu stavas)

Dom vann dock för vi var 4 i vår och tyngre, medans dom var två.

Dom hade en softairgun, ipod med högtalare, öl och en golfbil.

Dom snackade mest om att det var deras PIMP-RIDE.

Men vi var 4 tjejer och dom - INGA! Suckers...


GUN - MUSIC - DRINKS - CAR - THATS ALL U NEED!!

But we still need the bitches :P


Senare såg vi dom med en tjej där bak, äldre kvinna... Som dom typ körde taxi till.

Helt sjukt galet här e. Vi har också kört överallt och ingenstans.

Jag ångrar inte min resa för fem öre.

Detta är himmelriket!!!


Jag har lust att skriva upp alla tankar hela tiden,
bara för att minnas och se tillbaka när jag kommer hem, men det går inte.

Det är så mycket hela tiden. Dygnet runt.

Blir bara bättre och bättre för varje dag som går.

Mina minnen är redan fantastiska och jag kommer leva på dom ett bra tag.


Jag hade dock mardrömmar om att jag var tvungen att åka

hem och det var snö-storm och slask överallt.

Och semestern var inte över, utan jag skulle åka tillbaka

men var tvungen att åka hem pga något som hade hänt.

Folket var så tillbakadragna och sura.

Jag försökte vara glad och utåt,

men så fort man kommer hem så är det samma vanliga igen.

Usch vilken dröm det var.... Tur att man vaknade upp i paradiset igen.


Nä nu är det dags för dusch och sen mat....


Later bitches. Puss


Kommentarer
Postat av: Bitte

Uj, då får man hoppas att det inte händer någonting då! Det kommer att vara fint väder när du kommer hem igen, du tar det fina vädret med dig "over here" igen. Idag, tisdag ska ett kraftigt snöoväder dra in över Skåne! Inget kul alls...på måndag börjar sportlovet här hemma. Kram

2009-02-10 @ 01:05:08
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Marie

Ja, det är inte så lite man saknar backpacker livet ibland.. Helt underbart! Njut så mycket du bara kan, men det verkar du ju göra! ;)

Kram

2009-02-11 @ 00:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0