Guantanamera - Panta mera?

Den jävla sången... Den är fast i huvet.
Dag in och dag ut. det är det enda vi går och sjunger på.
ALLTID. Guantanamara.
"Panta mera låten" - reklamen är verkligen som här.
Ser fantastiskt ut och helt mysigt och underbart.

Jag säger det igen. Jag är i himmelriket.

Idag har vi snorklat i rev, det var underbart....
Dom andra som har snorklat förr tyckte det var okej men det finns bättre ställen.
Jag klagar inte för fem öre för fiskarna hade alla underliga och vackra färger.
Jag rörde en och dom var i alla sorters storlekar. Helt fantastiskt.
Vi åkte båt runt till olika snorklingsplatser. Och jag har hållt och klappat en haj idag.
Verkligen en liten inhängnad och jag tyckte synd om den, men jag var tvungen...
så att jag kan säga att jag hållt och klappat en haj haha. Underbart.

Efter det så fick vi gratis mat på en restaurang ...
vi var 8 pers som delade på en skit stor fisk. Sierra Macro ...
Ja jag vet inte om det  typ var makrill eller vad det var.
Men det var underbart gott iaf. Och färg har man fått.

Som fan också. Skit najs. Man känner sig fräsch och fin när man är brun och fin.

Annars hänger vi mest med dom andra och spelar volleyboll, hittar på saker hela tiden.

Solar, badar och lever livet. Vi njuter mest.  
Imorgon ska vi till en TURTLE-FARM och kolla in dom stora sköldpaddorna.

Igår kväll var det lekar, drinkar och mest bara chill.

Slutade natten med dom andra på beach-barens golv,
mest för att det blåste som fan på stranden så vi satt där och chilla.
Jag och Maja hade samma känsla.

Känslan av att ha sina killkompisar där hemma.
Vi sa det samtidigt när vi kom upp på vårt rum.
Detta känns som att hänga med Linus, Jonas och resten av killgänget där hemma.

Underbart!!! Imorgon åker våra tyska tjejer hem och även "snygg-greken" Dimitri haha.

Vi har en hel del kvar att göra på ön innan vi åker vidare.
Chichen Itza, Delfiner och Sköldisarna. Sen bär det av till Tulum och Playa del Carmen.

Internet suger på hostelet.
Och kön till datorerna är enormt långa, att sitta i den kön,
gör jag bara inte när jag har min dator med gratis Internet på.
Så jag väntar hellre och lägger in bilder, skriver etc. till senare.
Sån brådska har jag inte.  


Well. jag drar nu igen. LATER DUDES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0