Alla hjärtans dag

Hola!


Ja då är det alla hjärtansdag idag, och vad har jag gjort hela dagen?

Ja jag har sovit och spytt. Underbart.

Vaknade upp i Lee´s  båt i morse mitt ute i lagunen på Isla Mujeres.

(Ja tro det eller ej, Lee haha) FETT NAMN!!
Bakfyllan kom krypandes rejält.

La mig ute på däck i smyg så att han inte skulle se mig och spydde ut från kanten ...

Märkte då att det flög och att jag spydde på den lilla båten som han skulle köra mig hem i.

Lagom pinsamt, för han måste ha sett spyfläckarna när han körde mig.

Jag har ganska dåligt minne när det gällde hur vi kom dit. Vart blev alla andra av?

Jag minns att jag plötsligt står alldeles själv med Igor och Lee inne på 7 eleven
ch att dom äter korv med typ skit mkt på.

För mycket sprit gör en kokko i skallen.

Jag sprang typ hem med ett par söndriga flip-flop, soligt och en massa folk ute.

Jag kunde knappt hålla mina ögon öppna och jag mådde så dåligt så ville bara spy igen.

Bankar på dörren och plötsligt så öppnar Roberto vår dörr.
Jag slänger av mig alla sakerna.

Tar handduk och morgonrock och går ner till duschen.
Står där och försöker att inte spy. Det går inte så bra.
Den bakfyllan är samma bakfylla som jag hade i Cancun.

Och den jag hade i Cancun är som dom bakfyllorna jag brukade ha när jag var tillsammans med Lasse.
Jag praktiskt taget låg på duschgolvet under vattnet och spydde samtidigt.

Sen har jag pendlat mellan toan och sängen hela dagen.

Klockan är ca 20 nu och det är först nu jag har rest mig upp ur sängen.

Underbar alla hjärtans dag!!
Jag fyller år om 2 dagar, på måndag med andra ord.

24 år. Sen fyller jag inte mer. 24 får vara nog! ;)

Tänkte ju festa till det, men just nu vet jag inte om jag har lust. Inte om jag blir så cp!!

Jaja, dagarna här har varit sega men helt underbara.
Vi blev väl ganska ledsna när alla våra polare åkte men nu känner man mer folk igen.
Snart dags för oss att dra.
Jag och Maja ska äta en kärlekspizza idag och dela på :)

För övrigt så var vi i Chichen Itza igår, vi betalade depotionen på hostelet.
150 pesos. Resten skulle betalas när vi hämtade ut våra boardingkort.
Vi sätter oss på bussen, betalar ingenting. Vi har en guide och gratis mat på vägen.
Detta är en bra bit ifrån Cancun så resan var rätt dyr också.
Vi fick det gratis!!!!! Eller ja, för 150 pesos!
Underbart. Nu är det dags för mat :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Bitte

Förgiftningssymptom No 1

Går det inte att ha kul utan sprit?

Du har bara en kropp!



Om 3 minuter fyller du är gumman!! party



Puss!!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!



Happy Birthday to you!!!! love

2009-02-15 @ 23:58:01
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0