A cat, dog, kid, boyfriend and a big appartment

That´s my friend Sophie´s luck.
She had nothing (accept the dog) before...
And look at it now... She got it all.
She became a lucky girl. A real Svenne banan! :D
Hahahahaha...

Well....
She lives across the street, where I live.
And there was alot of cake left from last sunday so of course
I walk over the street, uses her computer (cuz mine doesn´t work),
eat some cake and play with the little kitten and talk shit woth the girls haha.

Well, I can´t really post any blog posts every day.
So, not so many pictures etc etc.
But here is some .....



Niclas, Sophie (and Agnes in her arms), sister Josephine and
Niclas friend. This is inside the church!



Agnes Maria Lykke Nilseryd



Yes, I took this :)



The "LOL CAT" Flirts with me.... haha.



Watched the sunset in Copenhagen, Denmark. Guess where.....



This is Malmö by nignt from the pildammspark.
When me, Marcello and Michel looked at the water show.



Here I am, at Majas birthdayparty.



Jonas, me and Santiago from Paraguay. (In Copenhagen)

Today re-packed alot of stuff, I´m moving out from my room next week,
So I putted alot of stuff on the attic. It´s going to be nice.
I´m looking forward to it alot. :)

Count down delux.

Tomorrow I will look at Herdmans computer, and I guess I will buy it.
Or else I will die. :)

Bye bye. Ta ta. Smell you later ;)

Kommentarer
Postat av: Bitte

Vilken söööt baby och vilken söt kattunge!!! Den påminner ju lite om Busan ju. Är det en hona? Jisses, vad söt! Åhh, vad skönt att få se lite bilder igen. Do you also want to "have it all"?

2009-08-10 @ 20:58:08
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Sophie

har jag allt? har jag kanske. Men det beror på vad som är allt... ;) ligger väl i betraktarens ögon.

En svennebanan känner jag mig verkligen INTE som.

2009-08-12 @ 22:19:35
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sophie

Intressant att DIN bloggadress kom upp i min kommentar.. :P

2009-08-12 @ 22:21:11
URL: http://pamingata.blogg.se/
Postat av: Lee

men sophie det var bara på skoj, absolut inget seriöst. haha :) du e söt, Min blogg komentar i din blogg? va? Och nej mamma jag vill inte ha det, inte nu, Någon dag, ja men den dagen är långt härifrån. och en annan sak, vi vet att du också kan skriva på engelska, men öva inte i min blogg tack haha.

2009-08-13 @ 02:14:33
Postat av: Lee

jag är glad för din skull sophie. jätte glad, mycket bra skillnad på dig =) du e fin.

2009-08-13 @ 02:28:14
Postat av: Sophieie

Jag fattade att det var på skoj men jag har funderat på det där med svensson osv men jag känner mig faktiskt inte som en svensson även om jag kanske stämmer in på mycket. Känner mig fortfarande inte vuxen. Alla! Hahaha!

Jag är glad för din skull lee, som ska resa så mycket eftersom det är det du vill göra. Det är bra att göra det man vill! :)

2009-08-13 @ 22:50:11
URL: http://pamingata.blogg.se/
Postat av: Bitte

Du är så tråkig Lee när du klagar på att jag skriver på engelska i din blogg. Vet du vad?

Om du inte har märkt det efter så många år så kan jag upplysa damen om att jag skriver VÄLDIGT MYCKET på engelska eller svengelska varje dag. I alla tänkbara sammanhang. Inte BARA i din blogg. Jag ska sluta kommentera ö.h.t. Det blir nog bäst så. Är trött på ditt "tillrättavisande" så fort jag kommenterat. Jag är som jag är. Acceptera det eller ej. "Peace"

2009-08-14 @ 21:18:24
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0