Tulum

Hola!

Nu sitter jag och Adeline pa mitt gamla jobb. L´Argentina baren.
Vi har EN vaska med blandat skit i som vi ska ha med oss till Tulum.
Tim stannade for han maste jobba, men det var meningen att han skulle med oss.
Igar hade vi vart forsta sa kallade brak.
Ja, snubben kan verkligen vara dramatisk ibland.

Men jag antar att det ar sa det ar nar man lever tillsammans och kommer varandra narmre.
Men jag kanner igen mig sjalv i sa mycket han gor,
och han paminner mig om manga av mina ex pa nagot vis.
Han har inte haft det latt, och som jag sagt forr sa dras jag pa nagot satt till folk som har problem somehow.
Dom ar mer intressanta, vet mer, har mer att komma med, ja for mig ar det mer intressant.

Vi pratade om det och allt loste sig fort, sen satt vi uppe i timmar och pratade om allt och inget.
Jag har nog inte oppnat mig sa pass mycket for nagon under sa kort tid sen jag traffade Mr. K.
Han har heller inte pratat med nagon sa mycket som han gor med mig och Adeline.
Vi ar hans basta vanner och han ar var baste van.

Jag kommer verkligen bli forkrossad nar jag lamnar honom.
Jag vet om det, men det ar ingenting jag kan gora at saken.
That´s life, det ar val bara helt enkelt att ga vidare.
Han ar inte intresserad av mig, men jag tror inte pa att detta ar slutet annu.

Och ja, jag blev skit forbannad nar jag horde att han
hanglat med nagon annan, men samtidigt e jag sjalv likadan.
Ja, det var val darfor jag blev lite dramatisk, for jag vill inte veta om han hanglat eller haft sex med nagon.
Samtidigt sa blev han pissed for att jag pratade med en svensk snubbe, mycket trevlig sadan!
Nu ska jag vara utan honom i 2 dagar, komma tillbaka och se om han mar battre.
Han ar val mest forvirrad och ensam antar jag. Som jag!

Och ja, jag har kanslor. Men jag onskar att jag inte hade det.
Som vanligt sa har jag svart att hantera mina kanslor.
Svarare att hantera dom pa en jeffla paradis o ocksa!
Men tiden jag spenderar med Adeline och Tim ar sa javla underbar trots att vi hatar on vi bor pa nu.

Battre manniskor far man leta efter.
Jag ar totalt knackt. Och jag grat forsta gangen pa flera manader igar.
Sa nu mamma, ser du att jag grater nu?

Na nu ska vi ta bussen till Tulum.
Ses Isla Mujeres om 2 dagar igen.

Adios, hasta luego!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Lilla gumman! Kärleken och känslor för någon är något som griper tag i en hårt inuti och manglar en TOTALT! Vi är det enda däggdjur på Jorden som har det privilegiet att gråta. Ibland är det jättebra att gråta, det rensar upp bland ens känslor. Jag grät ett par ggr igårkväll, kanske kände jag av hur du kände dig..? När jag vaknade imorse tänkte jag direkt på hur det blir när du kommer hem, hur vi ska göra...fira dig, du vet!Du kommer säkert att vara JÄTTE-TRÖTT (jetlag) och jag vet hur du är då...hahaha! Hoppas ni har det kul i Tulum nu! Take care my beloved daughter! Puss Mamma

2009-04-11 @ 17:24:33
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0