Should I stay or should I go now......(?)

Ja frågan snurrar ännu i min skalle.
Jag vet varken in eller ut.
Jag vill åka men jag vill stanna.
Jag menar, vad finns det hemma som är bättre än Mexico?
Jag tror att jag måste öppna min käft snart, fast jag vill inte.
Så här känner jag mig just nu.



Som en jävla skorpion.
Det kryper i min kropp och jag håller på att bli galen här.

Folk kan äta mig med samtidigt som de dricken en tequila shot.
Det är vidrigt, men jag är med på en hel del bilder i från baren.
Alla turister tycker att det är så coolt att äta en skorpion.
MACHO. Jag är van.
Jag börjar bli van vid den här ön nu, nästan så att det är lite tråkigt.
Jag vill hitta på något nytt, se något nytt....
Jag har varit här i 2 månader nu, jag hänger inte på Pocna med tursiterna längre.
Mer med folket som arbetar här, och ja intriger intriger, drama drama.
Folk gör slut, blir tillsammans, oohh... det e så jävla intensivt.
Det kändes som om det var 1 månad sen Lee åkte iväg, han skulle vara i väg 2 veckor...
Han har inte kommit än så jag antar att det inte gått 2 veckor än... ??
Har inte koll alls. Men sen och andra sidan så bryr jag mig inte så mkt.....
Jaja, jävla känslor, jag hatar dom!

Som vanligt... 



Här e jag och Maricio i baren, jobbar..
eller ja, lugn eftermiddag så vi hade tråkigt och tog en massa bilder haha.

Saknar er alla. Puss

Kommentarer
Postat av: Bitte

Vilket dilemma! Poor you....

2009-04-03 @ 11:01:38
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bitte

Har du sett att du har ÖVER 10.000 besökare på din blogg nu???

2009-04-03 @ 22:15:24
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0