Baaaang, shoot me please!

Jag vet inte, men jag känner mig som sagt starkare nu än förr.
Jag är inte kaxig på något vis, snarare tvärtom än förr.
Nu är jag mjuk och mysig.
Och som sagt väldigt mycket lugnare, för att jag är tryggare med mig själv.
Vissa folk är inte vana vid det och kaxar med mig som förr.
Går inte längre. Mognat på något vis.
Blivit mer vuxen på något sätt antar jag?

Men det är inte detta jag vill komma till så här efter några öl.
(Jävla VALBORG)

Det jag vill komma till är att det bara finns POJKAR här hemma i Sverige.
Här finns inga MÄN i Sverige.
Och dom som är i närheten av att vara män är antingen upptagna eller bögar.
Oerfarna små blyga osäkra puckon som inte har något att komma med.
Och detta är inget jag säger för att verka bitter eller ha något emot snubbar här hemma.
Utan det e mer för att det är så JAG TYCKER.
Dom enda grabbar jag umgås med och andra sidan är mina vänner.
Men det är bara för att jag inte orkar lyssna på andra snubbar ens, som har annat i kikaren.
Verkligen INGEN som jag har träffat sen jag kom hem har något att komma med längre.
Dom som kan lära mig något vettigt i livet, ha långa diskutioner med,
som vill ta initiativ till saker, visa respekt, och visa att man gillar en,
kanske från en annan kultur, det är något som är intressant.
Då snackar vi med andra ord.
Som jag säger alltid. ÄRLIGHET och rakt på sak kommer man längst med.
Det finns absolut inga sådana här hemma.
SexyMan10.jpg image by marcopolo15
Flygresor till Mexico just nu är SVIN-BILLIGT! (Haha ser ni skämtet)
4000:- ca. Snacka om att jag är sugen eller!!!!!!????????
Hade bara Mr T. varit hemma i Staterna nu så hade jag kunnat besöka
New York och de andra städerna runtomkring också. Fan också.
Det är en sak på listan som måste strykas snart.
Men vilket underbart år jag har haft hittils.
Sen JULI förra året har jag hunnit göra såååååå mycket så det är helt sjukt.

Och inte ska jag stanna nu inte.... Detta är bara början på mitt äventyr!
Vi har fest hemma... satt där ute en stund sen pallade jag inte mer,
satte mig vid datorn och myser lite istället.
Blir nog bra Lee, bra!

Peace out mother fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0