Horoscope and matching

 Tur
Den tur som du kommer att uppleva idag har knappast något inflytande på viktiga saker. Det är mer i smått som den visar sig.
 Hälsa
Du verkar vara på bra humör hela dagen även om du är lite orolig. Du kan gå och känna efter om du har ont någonstans eller om du börjar bli sjuk.
 Ekonomi
Du tycks slippa en del trista utgifter och din ekonomi utvecklas på sikt. Tyvärr kommer det inte några snabba pengar just nu.
 Arbete
Om du rannsakar dig själv idag kan du komma att inse att du egentligen tycker bra om en viss person i en högre ställning än du.
 Kärlek
Om du är singel kan förutsättningarna vara goda för en liten flirt som senare kan bli mer seriös. Har du redan en partner får ni en bra dag.
 Relationer
Några av dina vänner verkar inte vara helt ärliga mot dig idag. Kanske försöker de linda in en inte helt trevlig sanning.



.+.

Aquarius Libra


Wizard Says:

In this electrically-charged relationship there's so much to learn, do and explore together-- you'll keep each other energized for a long time!

Work:
A Libran boss will find the Aquarian lack of interest in success confusing, but will admire their ability to come up with their own unique perspective on any given issue. The Aquarian boss is sympathetic to the Libran tendency for vacillation, but less so when Libra tries to dictate how the office should be arranged.

Friendship:
Many Librans have an artistic side to their personality although this may often remain unexplored until much later in their life. Aquarians are always attracted to talent and originality while Librans have a love of novelty. On a surface level Aquarius and Libra are likely to have a good deal of fun as friends.

Love:
Although both Libra and Aquarius are ruled by the element of Air they are not particularly compatible when it comes to romance. Libra needs lots of hugs and cuddles while Aquarius tends to be fairly undemonstrative in a relationship. Aquarius may also tire of Libra's interest in the fashions of the day rather than the bigger questions in life.




För övrigt så tycker jag att det är jätte skoj att släktingar läser bloggen min.
Hur den har spridit sig så fort hade jag inte en aning om.
155 läsare på en vecka? HUR DÅÅÅ?
Min blogg? WHAT?
Jag håller på att ladda upp videor på Youtube från min resa,
som senare kommer läggas upp här.
Och ångrar mig gör jag ALDRIG i hela mitt liv!

Jag står på benen bättre än någonsin nu.
Det även löste sig med jobb för mig.
Igår, på väg ut så fick jag jobb som SUSHI-KOCK bara nedanför trappan.
Samma byggnad och allt :)
Väldigt random, men tycker det är intressant att lära mig så varför inte lixom????
Jag har ett jobb nu i alla fall, och det är det som räknas.
Lika bra att prova på så jag vet vad det är! :D
Restaurang branchen e så braaaaa ibland! :D

Inte bakis idag sån tur e.
Vilken fantastisk dag igår.
Jonas och Linus ordnade upp grillning, brännboll och folk i parken.
Sol och en massa dricka, kunde ju inte bli bättre faktiskt :)
NJUTA!!!



Efter det så gick jag hem, bytte om, tog en drink....
Tog mig hem till Jens och de andra snubbarna.
Kände mig som hemma igen med mina pojkar runtom mig.
Men det syns kanske på bilden???? :)



MY BOYS! :)

Idag har jag segat mig upp och hem till Leif för att grilla....
Grilla kl 12.00 (frukost)
Blev massa bus med Maxi, Kel med Misha.
Hopp på studsmattan och massa presenter o glass.



Meditationen börjar verkligen gå bra... jag flyger redan ;)



Maxi, little baby! :D

Irritation av dagen.... Datorn.... Denna jävla dator.
Mög e vad den är.
Crashad igen. Ingen hjälp. Någon som kan hjälpa mig???
Snyft


Over and out SUCKERS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0