Finally clear in my head...

Hejsan!


Ja jag vet inte riktigt vart jag ska börja.

Just nu känns det som om hela Isla Mujeres är en stor Big Brother såpa.

Fast och andra sidan så har det känts som det hela tiden nästan.


Shannon åker hem till San Fransisco imorgon.

Keilan e tillbaka på ön igen, han spenderar sin sista kväll här innan han

åker tillbaka till England för att sen ta sig till Sverige om någon vecka.

Så jag kommer att träffa honom igen om någon vecka när jag kommer hem haha.

Ja, som det ser ut nu så kommer jag att ändra min biljett igen.

Sura pengar, men jag känner för att åka hem nu. Jag är redo för verkligheten igen!


Idag har varit en lite smådeppig dag.

Jag hade min sista dag i baren idag.

Jag sa till Raul tidigare idag att jag var tvungen att resa hem och var tvungen att sluta jobba.

Mina sista dagar ska jag bara slappa på stranden, dricka alkoholhaltiga drycker och njuta igen.




Jag bakom baren.

Var lycklig som fan att jag slutade idag,

men så fort jag såg Adeline idag så visste jag att någonting var fel.

Ja, imorgon är det var dags för Igor att lämna ön tillsammans med den andre Lee.

Hon är alldeles förkrossad och vet varken ut eller in.

Har tröstat henne hela dagen, hon har bara gråtit och gråtit hela tiden stackaren.

Gör man slut men ändå stannar på samma lilla ö, så känns det kanske inte så jobbigt i början.

Men när du sen får höra att han verkligen kommer att segla iväg

till Belize med tanke på att båten är redo för segling igen,

så kan jag förstå att det känns som ett större avslut med tanke på

att du aldrig mer kommer att se honom igen.

Så, jag fick min lilla "farväl kram och puss" innan idag av honom.

Kändes ganska konstigt att säga hejdå, vi har ändå umgåtts i snart 2 månader.



Igor och Adeline.

Lee kommer inte i land från sin båt och säger hejdå till NÅGON innan han reser.

För han orkar inte och vill inte. Förstår honom helt faktiskt!

Det är okej att jag gör det, men att någon annan gör det e taskigt hahaha.

Imorgon bitti ska jag ta min dator ner till Café Mogagua

som vanligt och dricka min kaffe och ändra min flygbiljett.

Känns ganska skönt faktiskt.

Jag ska göra samma sak när jag åker, skita i att säga hejdå till alla typ.


Tim åker till Europa om någon vecka, så han får jag väl träffa igen ändå trots allt. :)

Och Adeline fortsätter sin resa på egen hand.

Hon frågade mig om jag ville resa med henne runt i Syd-Amerika.

Ja, jo, hade jag haft pengar till det så hade jag ju klart gjort det till 100 %

Men nu har jag ju inte det.....
Så, det kommer inte vara någon kvar förutom Fransisco,

som flirtar med ALLA tjejer på L´Argentinas.


Jag och Fransisco.

Sen har vi ju Meg som nu mera jobbar med att sälja glass haha.

Mitt stora I-landsproblem här är MYGGBETT.

Jag hatar dom jävlarna. Jag förstår inte varför myggen ens uppfanns.

Jag har ärr på hela min kropp, och jag menar HELA - efter dom jävlarna.

Och dom är överallt. Likaså "Scuishy", dom så jeffla Gecko ödlorna.

Och snabba är dom! Haha!


Nej nu babblar jag bara en massa skit, dags att sova ses imorgon.


Puss och bajs.



Retardation nation @ L´Argentinas.
Shannon & Tim


Kommentarer
Postat av: Bitte

Du är så söt på bilderna...fattar du hur efterlängtad du är????? Puuuuusssss!!!

2009-04-08 @ 01:43:56
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0