Destiny

Ater igen sa kommer samma bilder upp i min skalle.
Samma drommar, samma handelser.
Jag har aldrig i hela mitt liv upplevt fler DÉJAVU's i hela mitt liv.
Jag tror att det ar odet som spelar stor roll.
Ju narmre vi kommer 2012, ju mer kommer saker och ting falla pa plats.
Ja, Maya folket har nog ratt trots allt.
Jag vet om att detta inte ar slutet.
Min magkansla sager nagonting annat.
Det kommer att ordna sig snart, jag vet det.
Men jag ar definitivt redo att aka hem nu. Jag ar trott pa det har.

Jag och Adeline har haft manga djupa och langa diskutioner ang. livet & karleken.
Vi befinner oss i Tulum nu.
Lugnt och stilla, har kollat pa ruinerna idag och varit pa stranden.
Jag kande mig sa javla knackt nar jag akte ifran Isla.
Men Adeline har berattat bade det ena och det andra for mig sen vi reste.
Sa igar kvall var en hard dag for bade henne och mig,
forst och framst att komma bort fran on, forsoka slappa allting.

For det andra sa spelar Tim en stor roll, men han leker bara med mig nu.
Jag vet om det, han vet om det, alla vet om det.
Men jag gor samma misstag annu en gang, och jag tillater det.
Gang pa gang, samma skit.
Han ar inte den enda som gjort det emot mig, men jag lyckas satta ner foten och saga nej.
For jag har for starka kanslor for folk, och jag hoppas for mycket pa det basta.
Men nu ar det nog. Jag orkar inte att folk utnyttjar mig mer!

Tycker att vi har en bra komunication, och jag kan verkligen prata med honom om det mesta.
Men jag antar att det bara ar jag som tycker det.
Vi pratade i timmar haromdagen, och det kandes bra, men till vilken nytta egentigen?
Om han kunde lasa min svenska och om han kunde forsta mig.
Och, ja da forstar han att han inte ar den enda som gor misstag och fel alltid.

Men jag haller hellre kaften ang mina kanslor.
Men jag antar att det ar kultur krockarna som forstor det hela.
Pappa hade varit glad iallafall.
Som han sa nar jag akte: Hitta dig en rik amerikanare!
Jag vill nog tacka Adeline mest pga allt med Tim.
Utan henne hade jag haft det skit svart pa Isla Mujeres.

Det var en dag nar jag och Maja gick pa Isla´s gator, jag sag L´Argentina baren forsta gangen.
I samma ogonblick sag jag mig sjalv sta bakom baren och gora drinkar.
Nar det var dags for Maja att aka hem sa visste jag att jag var tvungen att stanna,
jag VISSTE om att jag inte var redo att aka hem annu.
Och vad hander i verkligheten???

DET SLUTAR MED ATT JAG STAR BAKOM BAREN!!!!!



Alla mina tankar jag haft, mina drommar, har antligen blivit sanna.
Det ar svart att tro det, och det ar valdigt laskigt men jag kan ga forbi ett hotell pa gatan.
Och stannar till, och vet om att jag varit dar forut.
Det hander DAGLIGEN!!!!!!!!!!!
Men jag ar redo att aka hem nu, det ar dags.
Jag har gjort mitt, jag litar pa mig sjalv och mina kanslor.

Adeline och jag gick fran ruinerna idag i Tulum, pratade om Lee och Igor.
Hela hennes situation etc.
Hon sa att hon vill traffa Igor en gang till och beratta for honom hur sarad hon blivit etc.
Dom befinner sig i Puerto Murelos och vi har i Tulum, men det ar inte langt ifran.
TVA MINUTER efter att vi pratat om detta, hor vi ett skrik bakom oss.
Vem ar det? IGOR OCH LEE!!!!!
WTF! Adeline mummlade "It´s not possible" 30 ganger innan hon insag det.
Jag sager inget annat an DESTINY!



Dom hade tagit bussen hit for att se ruinerna.
Samma saker hander mig, och jag vet att det hander av en anledning.
Hon fick beratta allt hon kande och kanner sig battre nu.
Jag kommer att ta ett snack med bade Tim och Meg nar jag kommer tillbaka.
Ater igen, drommarna som spelar roll!!!!

Na, nu ar det dags for mig att logga ut,
jag behovde bara skriva av mig.
San tur e att inga av mina vanner kan svenska och lasa pa min sida! :)

Love sucks...PUSS ALLA!!







Martin och the translator Arturo!

Kommentarer
Postat av: Sonnda

Tråkit att det blev som de blev me kärleken men ooouf va du har underbara minnen livet ut!!! Ser uunderbart ut på bilderna.. Puss kärlek från mig o bebben

2009-04-12 @ 13:42:01
URL: http://nextchapter.blogg.se/
Postat av: Bitte

Gumman! Oj, vad det du skrev berörde mig djupt. Jag tror att det var meningen att du skulle resa just till Mexico, det finns en mening med allt som sker.

Mayaindianerna spelar en stor roll i det hela.Vi får ta det där när du kommer hem istället, men jag är glad att du reste och är ännu gladare att du kommer hem snart igen. Du har blivit tio ggr klokare om inte mer...jag märker det på ditt sätt att skriva. Du har mognat på ett underbart sätt!

Kram min älskade dotter & Välkommen hem!

2009-04-14 @ 03:42:39
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Hartler

Har du gått ner i vikt eller är det en magisk kamera?

2009-04-14 @ 23:25:29
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0