Copenhagen

Ja jag vaknar väl relativt tidigt idag.
Ska ner till gymmet klockan 2 hade jag tänkt med Sofie och Erika.
Var på Johans Body Pump pass för någon dag sedan. FANTASTICO!!
Fan vad jag saknat det, kändes underbart! Men dagen efter kunde jag inte gå!
HAHAHA, men det var skönt att ha träningsvärk igen.

Igår var det en rolig dag.
Jag, Sofie och Keilan gick och fikade på Kafferosteriet.
Vi tog sedan bussen över till Danmark.
Underbar dag, kunde kanske åkt lite tidigare och varit liiiite varmare va.
Jag lämnade några CV runtomkring, men det var inte så mycket tid
jag spenderade på det med tanke på att alla fick vänta som fan på mig pga det.
Vi satte oss på en pub, sen gick vi runt och lullade på Köpehamns gator.
Mycket mysigt, och sen åkte vi bara hem.
Jag som har glömt mitt PIN NR till mitt danska kort, fick ta och låna av dom andra istället!
Så jävla surt, men så är det väl när man inte använt det på ett tag I guess!

Sitter och pratar med Sutto på msn.
Det gör mig ganska glad, för det var sjukt länge sen jag pratade med the Aussies.
Har ju inte använt min dator så mycket när jag väl varit där,
mest bara kollat facebook snabbt och så när jag varit borta, bloggat lite etc.
Annars har jag ju inte hunnit med mkt när det gäller chat etc.
Saknar dom oerhört mycket!
Kollar även min mail varje dag om jag fått av Adeline eller Tim.
Hjärtekrossad, verkligen.
Komma tillbaka till verkligheten..... snart.... eller, vill jag?
Nej jag vill verkligen inte, och vill inte vara beroende av min mobil heller.
Börjar redan. Puh... Nej, dom andra får ringa mig from now on.

Pusssssssssss





Kommentarer
Postat av: Bitte

Är bilderna tagna i Köpenhamn? Väggmålningen verkar skithäftig =:0) Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2009-04-24 @ 12:24:08
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0