Café Mogagua

Oj, jag har verkligen insett IDAG att jag ska åka hem.
Det känns skönt för nu har jag det nedskrivet på en lapp framför mig.
Sitter här och tittar på den, samtidigt som jag dricker min kaffe inne på Café Mogagua.

DL 534, Delta Från Cancun till Atlanta den 15 april klockan 12:24 - 16:03
DL 681, Delta Från Atlanta till Copenhagen klockan 18:10 - 09:25 den 16 april

Jag kan inte riktigt förstå att jag verkligen ska åka nu.
Det känns konstigt. Detta känns som mitt hem nu ju.
Jag har rutiner, jag har precis börjat känna mig hemma på ön......
Min komunikation har precis blivit en rutin, både engelskan och spanskan!!!!
Jag tom tänker på engelska ibland.
Och så ska jag lämna det och komma tillbaka till verkligheten igen (?)



Här sitter vi inne på Café Mogagua, varje dag typ... just nu... med kaffe i handen.
Wünderbar!!

Jag kommer lämna Adeline och Tim, dom enda som är kvar som jag hänger med.
Det gör ont inom mig att säga förväl faktiskt.
Men vi ska nog dra tillsammans till TULUM typ imorgon.
Komma bort från ön några dagar och sen komma tillbaka sista dagarna till Isla igen.
Jag har inte många dagar kvar nu. Konstigt!

Igår var det med dramatik på ön. IGEN!
Igor och Lee seglade aldrig iväg med tanke på att det var dåligt väder för att segla. Storm!
Det var verkligen kallt igår, hade jacka och allt på mig. Konstigt.
Adeline fick tag på Igor i sista sekund och insåg då att hon inte ville vara med honom.
Duktig flicka säger jag bara! :)

Den andra Lee, var ute och rastade Georgia (hans hund)
och jag hann säga farväl till honom trots allt.
Det kändes jätte konstigt att verkligen krama någon farväl som man umgåtts med i veckor.
- Hejdå, vi ses typ aldrig mer..... men vi har varandra på facebook sån tur e!
Det gjorde faktiskt ont inom mig också.

Det kommer kännas jobbigt som fan att säga hejdå till Tim och Adeline.
Och ja jag vet om att jag kommer att gråta.
Tim kommer jag antagligen träffa i Amsterdam eller hemma i Sverige snart
ändå men Adeline kommer vara borta i 10 månader till.
Så fort hon kommer hem från sin resa så åker jag till Paris och träffar henne,
och antagligen Jérome också.... kanske....

Nä nu ska jag försöka dricka upp mitt kalla kaffe och sen ska vi dra till Cancun.
jag ska äntligen köpa mina leggings :)
Har köpt en "NACHO LIBRE" mask till Marcello idag,
nu är det bara små shopping saker som jag måste ha innan jag reser iväg.
Tequila är väl ett måste.... antar jag...

Okej, gör er redo där hemma för snart kommer jag :)

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ok, då läste jag väl fel inatt när jag hade grus i ögonen. Det var så fasligt många som hade gråtit (2 st) så du åkte med i bara farten...shit happens!

2009-04-08 @ 19:50:18
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Jossan

ska du åka hem på min födelsedag? då hinner du hem till paryt, som iof inte är fast datum på än. men ändå! :) ska bli kul å se dig hjärtat! puss

2009-04-08 @ 21:10:54
URL: http://joxxan.blogg.se/
Postat av: Maceda

Det e najs att du kommer hem.. Hoppas vi kan ses på en tidspunkt. Jag vet dock ej när jag e hemma.. Men jag längtar till o se dig!! :) Synd att du måste lämna ditt paradis där borta bara juh.. =)

2009-04-09 @ 15:26:24
URL: http://ajmbetski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0