Uppmuntran

Bägaren rann över.
Jag skrattade bara.
Pricken över i:et
Chocktillstånd.
Jag fatta inte hur jag skulle reagera.
Jag e faktiskt chockerad av mig själv att inte reagera mer än vad jag gjorde.
Dålig karma skakade mig rätt i skallen.
Och fick mig att tänka efter på både det ena och det andra.
Nu får jag ställa allt till rätta igen.
Kan saker och ting bli sämre nu?
Tydligen.
Ibland är det synd att man börjar lita på dom bara.
Men Sophie hade rätt från första början.
Hon va en FITTA!!

En dag med Maja till Lund och köpte vår resa. 11.310 kr!!
Kändes underbart, det enda positiva i allt negativt igår.
Drog sedan till gymmet, som får mig att må bra.
Väl inne på gymmet, sent en fredagskväll så är där totalt TOMT.
JAG ÄR HELT SJÄLV där inne! :S
Kändes lite mysko...

Sophie bjöd på Broccolisoppa och knäckebröd.
Sov där, bra med sällskap i sånna här lägen.
Jag bjöd på frukost och nu har vi varit runt i stan en runda.
E fortfarande sjukskriven från jobb.. eller sjuk iaf. 
Pengar har jag inga heller.

Drömde en konstig dröm om en stoooooor stor båt i ett exotiskt land.
Fast det var inte en direkt båt, utan mer en stooooor flotte med massa olika lägenheter på
och en massa bryggor och olika aktiviteter. Mysko som fan.
Det var jag och Maja. Sen var en manlig kollega var med.
Ohhh. Vi handlade digestives,sen pillade jag honom i håret lite försiktigt. Mys.
Sen kom där massa konstiga män som polisen jagade,
och skulle skjuta dom, men dom försvann i det stora intet och
istället råkade dom av misstag skjuta min kollega.
Jag brast ut i tårar.

Denna låten är fet, spelade på Malmö festivalen sista dagen,
jag missade det dock. Men Sophie tipsade om dom.
Inte visste jag att Sophie hade sån bra smak.
Hehehehe ;)



Kommentarer
Postat av: Sophie

Etienne de Crecy! Grym jävla kväll på festivalen - Familjen, Slagsmålsklubben o Etienne! Kan nästan inte bli bättre! Synd du missade!

2008-09-20 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0