Träning Delux!

Gick hemifrån kl. 11.40 för att vara exakt idag.
Ner till gymmet. Ingen Göran. Klydd.
Sket i spinningen och gymmade CARDIO nästan en timme istället.
Gick in på Team Sportia och kollade nya gymkläder.
Ingen hit. Blev hämtad av Joz.
Swedala Quality Outlet, för jag trodde de hade träningskläder där.
Ikke sa nikke. Körde vilse TVÅ gånger, hittade inte BOKSKOGEN!!!
Hur svårt e deeee lixom?
Så var vår löparrundan igång efter vi kissat i naturen bredvid varandra
och jag jagat en groda, som inte ville bli hållen av mig,
ingen prins där heller. ATTANS!



Här ligger jag i täten av Joz.
3,2 kilometer. minst 1 ½ km av dom var med HÅLL!!
Jävla fitt HÅLL, jag hatar att ha HÅLL.

   

Stretching för hela slanten.

Vad gör vi sen? Åker och köper tamponger och en sallad till MOI.
Hungrig som en apa.
Åker till stallet.
Jossan mockar bajs.
Jag fick en fin ny outfit. =)
Sen fick jag sitta på POLLEN och hoppla hoppla.
Sjöng Pippi-Långstrump och hela köret.

        



Sen hoppade jag av, och det var Jossans tur.
Jag stod och fottade lite när Joz hoppade lite.
Sen kom den lilla stöddiga hästen ville klia sig på mig. =)
Kändes mysigt att han kela lite, men han pajja bilden. fast det va rätt sött ändå.
Haaarligt. Säkert mina bröst som såg mysiga ut?

     

sen började jag känna mig gnällig.
Ingen toa i stallet och jag behövde 2 olika sorters besök HAHAHA!
Utmattad, frös, var hungrig och lite ont i röven
och sen svettig och smutsig så klart.
Riiiiiktigt sexig, under att jag lagt ut de här bilderna förresten ;)





Så jag blev hemkörd.
Hoppade i duschen, åt en bit mat och sitter här i mjukiskläder och njuter.
Kommer somna som en baby idag :)
Godnatt allesamman!!

Puss på rumpan!

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Det lät verkligen som en helt UNDERBAR dag!

I LOVE YOU BABY!!

2008-09-24 @ 23:49:29
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0