The Killers

Jag viiiiiisste att jag kände igen gruppen sen tidigare.
Jag och namn är dock inte det bästa. The Killers?
Men nuuuu e jag med ;)
Ja jag vet reklamen "I´ve got soul, but I´m not a soldier"
Men "When you were young" surrade i skallen
länge innan jag kunde sätta den på plats.
Det är ju från gymmet!!!!
Spinningen, fast det är en remix.
Kom på mig själv att jag nynnade till den idag.
Leéndet kom, för jag älskar spinning så klart.
Och poletten föll ner, hehe!
Sen e där ju en massa andra låtar som heller inte e nya för mig.

Jag, Fia och Simon körde både BodyPump 45, och Spinning 45 idag.
Lördag morgon kl 10.15, tänk att man går upp FRIVILLIGT så tidigt en LÖRDAG!
Jag har KRÄNGT en halv grillad kyckling, va så sjukt hungrig,
fick bara i mig lite gröt innan passen.
Resten av halva kycklingen blir till lunch på jobbet.
Och sallad så klart ;)



Här har ni låten... som är en remix på The Killers "when you where young"
Nu gäller duschen för mig, sen jobb ...

Fred ut.

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Duktigt jobbat gumman! Själv sov jag över hos Nilla inatt och gick direkt på ett Yoga-pass direkt efter att jag vaknat, innan frukost och allt. Men jisses, vad skönt det var! PRECIS vad jag behövde! Känner mig helt lugn i sinnet och mjuk i kroppen! Nice!



Jobba för mig med Kraaaaaaam

2008-09-06 @ 14:23:30
Postat av: Jössan

Jösses Lee... e du helt borttappad bakom en vagn!

The Killers är för fan mina hjältar!!

2008-09-07 @ 14:25:42
Postat av: Lee

Ja jag vet att jag hört dom hemma hos Sophie and shieet. men vaffan, bara namnet som inte "ringed a bell" men jag har ju deras skivor nu, vet du ju sen sist du va här. När ska vi leka HossanJossan? PUSS LOVE

2008-09-08 @ 00:50:44
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0