Surfing

När Anna kom hem från Biarittz, Frankrike från Surfakademin ....
Ja... då.... då blev jag sugen på att lära mig.... SURFA!
Jag vill, jag måste ... prova... äääälskar vattnet. *pust*
Får väl hänga med henne nästa år dit igen. om man har råd då vill säga.
Tänk att dom som har det, gööör inget annat än surfar hela dagarna.
Och får betalt, blir sponsrade, och åker runt hela världen på massa olika ställen
och bara SURFAR och chillar, lever livet .... så enkelt.
FATTAR NI? Det är ju LYX!
Bara en massa solbrända, saltvattens blonderade killar som e sådär helflummiga.
Äh fan alltså....
Deras mål i livet är att hitta den perfekta vågen. Oh.



Men ja, jag ska få gjort ett av mina livs saker snart.
Simma med delfiner. En dröm. OH!
Sen HAJ hade också varit fett, och alla andra fiskar.

Sen att man ska bli bartender snart gör mig sjukt lycklig i kroppen.
Man står med dom jävla sprit flaskorna varje dag ändå,
och varje jävla dag har jag lust att kasta flaskan i luften och göra lite flairing.
Men nja, jag ska nog lära mig först innan jag gör det. =)

Jag har äntligen börjat komma upp på mina starka ben igen.
Jag känner mig grymt mer självständig nu än för 2-3 veckor sedan!
Jag vet inte riktigt vad som har hänt under den tiden,
men jag har väl fått mkt "lagt åt sidan" och tankarna på framtid istället för dåtiden och dylikt.
Sen att träningen går sjuuuukt bra igen e jag sjukt stolt över med.
Jag borde få en guldmedalj. Och att jag är totalt rökfri.

Jag förstår inte själv hur jag kan ha sån pli på mig själv.
Mitt psyke e mkt starkare än vad jag själv tror.
självkänslan har bara varit lite lost, men den kom fort tillbaka.
Och jag klarar mig så jäääävla bra utan någon.
För den sakens skull ska jag säga er att jag veeeerkligen inte ska träffa någon på ett bra tag.
No more competitions either.

Sen till en annan sak, satt och lyssnade igenom massa låtar på min mobil...
tar lite tid för där e 1111 låtar exakt.
Hittade en som fick mitt humör bara på väg upp.
Ohhh, ja... med tanke på att jag gillar den mesta sorts musik så är jag inte så svår.
Men House e en av favoriterna.
Här har ni en av låtarna jag hittade på min lur,
har hoppat över den i min lista för att jag inte gillar början,
men när jag lyssnade vidare så fastnade jag för beatet i mitteln av låten typ....
Gah, idag är den min favorit.



TREVOR LOVEYS & SIN - ORGAN GRINDER!

Godnatt folket. Over and out fuckers.

Kyssar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0