Sömnig?

En trött dag börjar med att vara trött.
Sov på min frukost paus.
Sov på min 10 min paus.
Sov på tåget hem.
Sov i solariumet. (Solagrigatet haha)
Tråkig arbetsdag.
= Tråkiga arbetskamrater idag :(

Nu e jag pigg och glad som ett kex-choklad.
Gymmet som gäller, sen ska jag leka med My ikväll.
Tjoho. Jag e pank dock. :(
Eller vi är det.

Köpte en fin mössa och fina öronhängen idag.
Trots att jag är pank, har liiiiite kvar på mitt danska konto.
Bra Lee, köp onödiga saker bara, göööör det... SMART!





PS!
Nu när jag äntligen blivit av med honom....Då....
Ja då står det en lapp från brevbäraren i trappen.
Jag finner inte detta namn på denna adressen.
Bla bla bla.
Var vänlig och skriv ditt namn på brevlådan så jag
kan ge er brevet... eller nått i den stilen.
Så nu menar dom att jag ska skiva dit hans namn IGEN på min brevlåda.
Jag som precis blivit av med honom.
Men kom igeeeen!
*sätter pekfingret mot skallen och låtsas skjuta mig själv*
SHOOT ME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0