Saknad

Finns ett tomrum i mig just nu.
Inte för ett EX eller en pojkvän,
inget hångel eller något ragg.
Jag står för det jag skrev igår.
Men efter en killkompis.
En trogen vän att hänga med.
Kändes så bra att ha en killkompis här innan....

Va hände?
Umgås, sitta och diskutera med, festa, röjja eller bara sitta och dricka vin,
gå i stan, fika, luncha, shoppa, laga mat,
be om hjälp när det gäller andra killar och vice versa.
Att bara vara. Utan att anstränga sig.

Saknar det.
Eller, jag saknar min vän faktiskt.

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Till något annat så har jag fått klart att Svenne ska hyra min lägenhet medans jag är borta.
Nästa steg är katten, har varit på resebyrån idag med.
Om någon dag bokar vi. =) Tjoho....

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Svenne? Que?

2008-09-10 @ 01:15:22
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Anders Pålsson aka Svenne. vän till mig via sophie och jossan

2008-09-10 @ 17:20:55
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0