Resumé



Här börjar det så kallade "GYM-SPEXET" som Max och jag planerat.
Överraska hans bror Johan idag på gymmet.
Här e Max ready to go, men grymmaste outfiten aka. Gert Fylking.
Gick lika bra som alltid. Alltid lika kul att träna Johans pass!



Max pumpar hårt :D



Johan e pepp!



Johan visar hur det ska gå till på BodyPumpen!
Erikas gump fick också plats på bild ;)



I väntan på träningsvärk :P



Försöker köra lite "pinup" stil på jobb.
Bad hairday för övrigt ;)



Min spök-katt Misha, trött...och sööööt.



God räksallad med ägg. Mums i kalasmagen!



Fööööör Astrid har tagit studenten.
Här på Drottningtorgets loppis i söndags, där jag stod o sålde mitt gamla liv.
För att påbörja mitt nya :)



Hittade denna bilden på min mobil från i fredags.
Från festen. Vettifan vart den kom ifrån.... HAHA. Rolig dock =)



Moi in the elevator. Testig testig one two one two



Fyllekajjan och Maja gräddnos! På toaletten ....



Calle-Casanova, Jens och Miche har lite gaybrottning i sängen min.



Städad lägenhet. För en gångsskull. (soffan e vit där, e annars svart)



Nya mössan, ääääälskar den. Trots att jag inte gillar mössor.
(pga att mitt hår alltid kryllar sig i nacken och blir flottigt i mössa)



Söta Patrick från jobb. haha. Va tvungen att ta med den bilden faktiskt. :D



Sist men inte minst, min man. Johnny Knoxville! :D

Over and out, detta är en bild-resumé på x-antal dagar tillbaka.
Johnny gör min blogg hel med den t-shirten. Mmmhmmm..
*tuggar på*

Kommentarer
Postat av: Hartler

Kameran var inställd på nattbilder något som gjorde att många av bilderna blev väldigt suddiga tyvär =/

2008-09-15 @ 21:54:43
URL: http://hartler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0