Berit

Det här är Berit.

Berit är min inneboende.
Berit kan vara ganska irriterande ibland.
När hon berättade för mig att hennes släktingar skulle komma på besök -
Ja då, då fick jag nog av Berit.





Vila i frid Berit.
Tyvärr "glömde" jag bjuda dina släktningar på begravningen! :P

Ikväll är det Kick&Box som gäller med Fia.
Hård träning delux.
Måste ha nya träningskläder snart, fler ombyte e bra.
Min topp luktar svett hahahaha...
Jobbar imorgon också, sen är jag ledig 3 dagar.
Tjoho. Då ska jag dricka sprit! =)
Observera då att jag inte har druckit sprit på snarare .... 2 veckor ...
För att typ vara exakt.

Har varit sjukt sugen på Mc Donalds mat nu sen Sophie skrev det till mig
för 2 dagar sen. Jävla Sophie.
Nej, jag håller mig till mina sallader och soppor, och annat grönt.

Fick dammsugat bort min tvättmedelshög igår. haha.

På måndag ser jag fram emot att MAX HARTLER Klär ut sig till antingen BATMAN
eller i 80 tals träningskläder ink. svettband etc. på gymmet och BodyPumpar
med oss brudar och självklart hans bror Johan, som är instruktören. (därför ju!)



Någon som kan passa min katt medans jag åker till andra sidan jordklotet BTW?

Nu ska jag få något i mig att äta innan jag ska gymma.
Jag gör inget annat längre verkar det som. tråkigt,
men sen har jag också ett annat liv på gymmet. =)

Jag e fortfarande värd en GULDSTJÄRNA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0