Nykterist javisst? Eller?

Yo Yo Yo, som Anna sa till Älgen.
HAHAHA!!



Så här skoj kan man faktiskt ha det relativt nyktert (Sophie e spiknykter)
när man hittar en stol ute på gatan. =)
Tjoho va barnsligt. Jag älskar det.



Weeeee, det kan gå väldigt fort med en kontorsstol på cykelvägen.



TATTARNA HANNES O JOZ!

Nu ska jag till Polisen. Sen Vaccinationskliniken.
Träffa Maja. Har kollat på lite Hostels i Vegas idag.
Solat. Handlat kattmat. Hämtat min cykel. Tänkte träna lite.
Laga mat. Städa. Betala mina skulder.
Och nu ska jag ta mig i kragen....
Kom iaf upp i rimlig tid idag. Blev väckt av 2 samtal.
Weo Weo Weoo.. =)


Hmm... Måste fått utrett allt med lägenheten nu snart.
Och katten. Fan alltså. Undrar när jag får mina provsvar från läkaren ang allergin.
NÅGON SOM KAN HA EN KATT I 3 MÅNADER?
HYRA MIN LÄGENHET FÖRSTE JANUARI - SISTE MARS?


FRED UT!

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Var det inte redan fixat med lägenheten???

2008-09-29 @ 19:22:44
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Nä det e inte löst än, har lite lösa alternativ osv med det... inget säkert men miche kanske ska ha den. i don´t knooow

2008-09-29 @ 23:11:27
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0