Lyckan...

Idag var en dag som egentligen inte skulle känna lycka i kroppen.
Jag vaknade, åt frukost, satt lite vid datorn medans jag väntade på att Lina skulle ringa.
Kollade igenom posten. skräp, skräp, en tidning och ett paket att hämta ut på Malmborgs.
AHA tänkte jag, äntligen kommer min parfym som jag vunnit från HENNES.
Cyklar iväg, hämtar paketet, som i själva verket inte var ett paket, utan ett kuvert från mitt jobb.
Mysko. Läser det, och läpparna leer det största leédet på länge.
Känns ganska tragiskt att tycka det, men jag blev oerhört glad.
Det underlättade sååååå mycket i min skalle.
JAG HAR BLIVIT UPPSAGD!!
Jag borde inte känna lycka, men jag gör det till 100 %
Jag kommer väl sakna en del folk och glad över att jag slipper massa andra.
Gick sen hem till Lina, kollade hennes nya lägenhet, som för övrigt var jätte fin.
Gick ner mot stan, mötte upp Stefan.
Åt sushi och senare tog vi en kaffe. 
Kändes helt underbart att fått "snackat skit" om företaget.
Det gjorde mig verkligen PEPP som fan! Loved it.
Sen kollade vi runt i lite butiker...
Och jag fick köpt en födelsedagspresent till "TUSSAN"
och för övrigt 3 smörknivar till mig själv.



Alltid nått eller hur?
Cyklade sedan hem. Bytade om. Cyklade till gymmet.
Körde på som fan. Adrenalinet pumpa som fan.
Jag är lycklig idag!!!
Fick inbokat mitt möte imorgon med Göran.
NAJS, äntligen lixom!

Till mat senare blev det Kycklingklubba med potatis.
Och efterrätt, MELONAAAS!



För övrigt så har mina meloner blivit mindre, men dom är fortfarande stora.
HAHAHAHAHAHAHAAAAAA!!

JAG ÄLSKAR ATT TRÄÄÄÄNA!!!!!!!!



Fakturan. Betalas imorgon. Najs.

Nu ska jag duscha, jag luktar svett....
Mindre najs.

Puss i ljumsken alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0