Lönen

Aloha people!! :)

Var i stan idag. Väntade och väntade på att tiden skulle gå ......
NÄR BLIR KLOCKAN 16.00?
Ja för det var då min lön kom in på kontot.
Mötte upp Annica. Hittade ett par RÖDA JEANSGINA TRICOT,
Nedsatta från 399:- till 99:- Ah, det var verkligen som hittat =)
Riktigt snygga. och givetvis fanns inte min storlek.
Men hör och häpna. jag provade den största dom hade framme.
(som var 2 strl MINDRE än vad jag har idag)
Vilken storlek säger jag inte... men DOM PASSADE!!!!!
Visst sitter dom typ GRYMT tight och fläsket väller lite, men för 99:-
så kan jag arbeta mig ner med dom, och sen töjjer ju JEANS sig också....
IS NAAAAAAAAAAJS!!!!

Blev en fika på EspressoHouse med kinesen,
för att vi typ inte kunde gå ut från STORGATAN för att det ööööösregnade ute.
Sötisen följde med mig till läkaren sen.
Ja, urinvägsinfektion IGEEEEN. Hur lyckas man???
Sen fick jag testas för en annan sak också.
På torsdag ska jag dit igen. Stammis hos läkaren nu fan.
Helt jävla sjuuuuukt...
Har iaf fått bokat vårt hotel i Las Vegas idag. Känns riktigt skönt.

     

Här ska vi bo :)
Känns riktigt typiskt Amerikanskt Motel. NAAAJS!!
American Best Value Inn is the shieeet =)

För övrigt fick jag inhandlat nagellack bortagningsmedel, vax till ögonbrynen,
SVINDYRT (139:-) och även en ögonbryns penna...
Sist men inte minst en illblå liknande halsduk,
fast man drar den över huvet lixom på Gina Tricot.

Jag hade presentkort på både Gina och H&M så jag betalade typ INGENTING :)
Tjoho va skoj...

Efter det åkte jag hem, satte på mig mina fina träningskläder....
Och var på gymmet nästan 2 timmar.
(MÅSTE NU INFÖR JEANSEN HEHE)
Imorgon är det KICK & BOX med Fia 18.30
(Dock inte med Göran för han har semester,
shit vilken koll jag har på gym människorna)
Torsdag är det BodyPump med Johan
Fredag är det BodyBalance och hoppas på att SANDRA ska följa med :)
Helgens träning är inte bestämt än
Men annars blir det måndag BodyPump med Johan igen... 18.30

För övrigt så är jag gryyyyyyyyyyyymt sugen på att hångla lite.
Har inte hånglat på ett tag, förutom med Jossan, men det räknas inte.
Oh. Mys-Hångel!
HÖSTMYSHÅNGEL är skit najs.
IS THE SHIT.




Nu ska jag kissa.
Kissar snart på mig lixom. HALLÅ!
Hmmm... Puss på ballarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0