Jorden



Ja jag vet att man inte ska tro på alla som säger att jorden ska gå under.
Det var ju sagt redan förra veckan att domedagen var här.
Yeah yeah. Sure!
Men när det väl händer, är det någon som kommer tro på det då?
Antar inte det.
Jag blir faktiskt lite rädd.
What if? Och when?
Tänk så kommer meteoren verkligen på riktigt?
Det är inte många år kvar inte.
Jag är glad för den tiden på jorden,
och jag ångrar inget i mitt liv (än så länge)
Man kan känna tidspress. Imorgon kan allt vara för sent.
Borta på ett ögonblick.
Oj, jag fick lite panik nu.
Nu måste jag verkligen ta tag i saker och ting.
Jorden är en fin skapelse.
Helt fantastisk.

Precis som vi människor.
Underbart.

Nu ska jag olja in min cykel igen, och se om han överlever lite till....

Ikväll ser jag fram emot ett fullspäckat schema med träning med Max.
Fan va ball det ska bli. =)

Puss snopp

Kommentarer
Postat av: sarah

men va fan Lee..nu fick jag råångest....uuuuuuuuh

2008-09-15 @ 19:23:38
Postat av: Lee

Men nää, få inte det... eller, borde man få det? jag vet inte. videon va lite jobbig att se dock.

Nu ska jag sova. natti :)

2008-09-15 @ 21:26:03
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Sarah

nä man kan ju inte göra så mycke åt de..men ja..litt ångest..skit i de..nattis..=)

2008-09-15 @ 21:44:58
Postat av: Elvedin

Hm tror inte man ska tänka så mycket på att detta kan hända.

bevisen seger att det har hänt 6 gånger så varför inte i gen. men händer det så gör det ju det inget vi kan göra åt saken bara hoppas på att det inte händer när vi lever hehe..

2008-11-22 @ 22:15:32
URL: http://www.elvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0