HolyCRAP!

Satt och kollade igenom gamla bilder.
Försökte hitta en "före-bild" och en "efter-bild"
Nu e jag ju långt ifrån att vara klar med min träning. det är ju en livsstil nu.
Men fy fan va jag mådde dåligt när jag kollade på bilderna.
Och inte nog med det. Att jag såg HENNE med det stora J:et på många av mina bilder.
Tillsammans med MIG och Han som är bortstruken på min bild nedan.
Äcklas. Men just nu äcklas jag mest av mig själv, att jag sett ut så här.
Visst är jag inte någon skinny bitch nu heller, men jag försöker, jag kämpar så gott jag kan.
Men att jag såg bilder på att mina baggyjeans satt TIGHT
på mig då och nu kan jag nästan dra av dom utan att behöva dra ner dragkedjan.
SJUKT!!
Men jag mår psykiskt dåligt nu och måste kämpa på mer.
Nu ska jag till gymmet. Weeee, spinning idag.. :)



Före...
Kolla in my BOOTY ASS lixom.
Och brösten, dom får knappt plats i korsetten.



Efter...
fast långt ifrån klar.
Kanske inte den bästa bilden heller, har inte så många "helkroppsbilder" på mig själv.
Mindre Lovehandles iaf och  mer slimmad.


Kommentarer
Postat av: N

Du ska vara stolt! Du är jätte fin!

2008-09-24 @ 12:25:51
Postat av: Mamma Bitte

Kan bara hålla med "N". dU ÄR FINAST!

Du har kämpat väldigt hårt, haft dina pauser, men det får man ta när det är sommar och solen skiner.

Du är VÄLDIGT duktig, tänk på det.



Du blir smalare och smalare för varje gång jag träffar dig...kraaaaaaam gumman!!

2008-09-24 @ 14:03:35
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad du förlorat i vikt. Fan vad najs. Du är smalare än mig AHHH...måste ligga i jag också. Du är en kämpe! PUSS

2008-09-24 @ 15:21:11
URL: http://sandraribbing.blogg.se/
Postat av: Mille Pille

Yeah...HOTTIE!!! Ska vi hangla???

2008-09-24 @ 19:31:32
Postat av: Sophie

älskar första bilden! hahaha! (alltså att du målat över en viss person...) LOL!!!

2008-09-24 @ 19:40:52
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fan va duktig du e..Kämpa på!!

2008-09-24 @ 19:52:08
Postat av: Lee

TACK ALLA FÖR UNDERBARA KOMMENTARER. OCH JA, LASSE E INTE VÄRD ATT VARA MED PÅ BILD :)

2008-09-24 @ 20:04:53
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Liiiina

Du är så fiiiiiin : )

2008-09-25 @ 10:28:40
Postat av: Anonym

ahhh gumman vad duktig du är, jukt stolt över dig, inte för att du blivit smalare, men om man inte trivs med sin kropp så ska man faktiskt göra nåt åt saken och att träna regelbundet är ju det bästa för hälsan! tummarna och tårna upp

2008-10-02 @ 15:30:57
URL: http://somethingofaconfession.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0