Gäääsp!

Man blir trött, seg, konstig och tom på pengar när man dricker alkohol.
Man blir även cp och gör dumma saker.
Sist men inte minst så säger man saker som man kanske ångrar?
Nu syftar jag faktiskt inte på mig själv.
Vilket jag är MYCKET glad över.
Jag har tagit det lugnt med alkoholen trots att jag druckit ja, de senaste dagarna.
Hållt mig på bra nivå. Men andra kommer att ha ångest. Haha.
I förregår var jag sjukt seg, mötte upp Mille och Sanna och hängde med dom, sen käka.
Efter det stack jag till Annica och sega, kollade gamla foton.
Kl 00.00 typ så fick vi fnatt och drog till Möllan för en öl,
alla ställen stängde 01 så vi drog till DEBASER.
Fick GRATIS inträde för att man e så söt. Höhöhö...
Där inne drack jag och Annica vars en Frozen Strawberry Daquiri.
Yes, helt klart den bästa sommar drinken, fast kanske inte den bäste höst-drinken?
Det var en annorlunda nykter kväll men en massa weirdo människor.
AJ LAJK Ö LÅTT! Det händer bara när jag är med Annica...





Så här roligt kan man ha när man gör bort sig, när man ska lattja till det och sen
märker man att en snubbe står och glor... och flinar. MEGET PINLIGT!

Igår så va det massa ärenden på stan.
Gymma i mina nya gymkläder :)
Hem till Sophie på födelsedagsmiddag. Alkohol.
Despo-Mål för kvällen : HÅNGLA MED NÅGON RANDOM.
Hannes var med,och full som vanligt.
Vi var faktiskt fina matchande helt ovetande. Svart-röda =)



Moi et Hannes



Matchande nagellack. =)

Gick vidare till Niclas och Calle.
Hångel med Jossan. (Ja, jag fick nöja mig med det)
Sen vidare till KB.
Kitty Jutbring var DJ med någon annan cool snubbe.
Kitty is the shit. Cool som fan!! =)
Mycket trevlig kväll.
Förutom att ett CP som börjar på M. Spottade ÖL i ögat på mig.
Var väl inte riktigt lika på G som vissa andra.
Fick en trevlig invit men tacka vänligen NEJ till förslaget.
Gick och hämtade min cykel och sen hem till min dator istället.
Seg morgon. Får lite ångest över träningen när jag druckit.
Men jag har ändå tagit mig i kragen och skärpt mig.



Niclas mådde fiiiiint och Calle provar Hannes brillor.



Niclas e "hilariously drunk" och Sophie syns inte ens...



KITTY!!!! Sjukt cool



Kittys sidekick... (?)



JOSSAN ÄR HILARIOUSLY DRUNK och har en fin lugg. haha.



Dagen efter är flickorna HÄPPY som fan!!! :)
Söta och mysiga...



Och jag, nyvaken... och kladdig i hela huvet av smink. haha.

Snart ska jag iväg till Sophie och hämta cash.
Sen ska jag köpa sushi och ta mig hem till moster Eva.
Med datorn. Som e krånglig igen...
Imorgon är det LÖN. Woho.
Idag hade jag bara velat ligga och mysa. Det hade varit najs.

DAGENS ORD: "FAN VA NAAAAJS" med Sthlm accent.

Nä, dags och röra sig från sängen.
Ser ut som tredje världskriget hemma. Uff. orkar inte.
Märks att man drack igår ändå. Fan.
Jag som ville springa. Inte det bästa.

I somras så var träffade jag en underlig människa.
Han visade mig faktiskt en rolig video på Tuben.
Jag har nog inte skrattat så mycket på länge.
Den är fucking HILARIOUS och jag kan fan se den om och om igen.
Och att den passar EXAKT in i videon. Så klockrent!!
Enjoy!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0