What Led Zeppelin song are you?

Om jag ska lägga korten på bordet borde jag...

Ta och bli lite estetiskt lagd.
Hänga mer på Möllan,
gå med i djurens vänner,
röka på,
Bli vegeterian,
Lyssna merLed Zeppelin och The Doors
och gå och läsa psykologi och filosofi?
Bli total flum och bara ... ja... aldrig mera vara sur och gnällig?
Leva på sina drömmar och ta dagen som den kommer?
Jag tycket det är en bra plan...
Dessutom ska jag SKITA I VAD ANDRA FOLK TYCKER!
(och tänker)
Det gör jag alldeles för mycket...

Som Anna sa, du dras till sånna "svennar".
Nja, jag har gett fan i det nu.
Har iofs gett fan i de flesta nu ett bra tag.
Jag har en vän som gör mig glad och fnittrig.
Som e lite småkörd i huvet.
En bra vän e fan bättre kan jag tycka ibland.
Som man kan lyssna på i evigheter, och som även kan lyssna på mig.
Ja, vänner e fan inte komplicerat alltså! =)

Att man ska bege sig ut i dejtingvärlden e fan ingen hit.
Inte sugen alls.
Man bygger upp en så stor bild på att "dejta".
Äh fan alltså. FUCK IT.
Länge leve singellivet!!!!


Nu ska jag städa vidare, sen ska jag kolla på filmen DAZED AND CONFUSED!
Tack för tipset Patrick =)

För övrigt, så har Led Zeppelin gjort en låt som heter så också.





Test om Led Zeppelin.
What Led Zeppeling song are you?

I´m Kashmir

Kashmir

You are Kashmir, the incredible and original song written after Jimmy Page's first tour in india.
You tend to be a little different from everyone else,
and you have a unique style, often inspired by indigenous styles from different parts of the world.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha Led Zeppelin asså!!! Ja jävlar vilka minnen.... Usch vad gammal jag låter o då var jag inte ens med vid deras storhetstid. Hur fan har du snubblat över dom nu helt plötsligt??

2008-09-12 @ 18:31:03
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0