Everything happens for a reason

...... So I think.......?

Jag minns när jag och Annica var på bio och såg filmen "Min brors flickvän"
Redan då ville jag berätta för henne men kunde inte.
Men idag är det andra bullar, Lee måste lägga korten på bordet.

Cyklar hem ifrån Sophie kl 00.00 på natten en lördag, trött som en gnu.
Känner hur jag har påsar under ögonen.
Tåren rinner längs med kinden, och fryser till is.
Ja gott folk, jag får välkomna vintern till Malmö.
Den enda som njuter av detta är Sophie.
Jävla Sophie.
Cyklar förbi en massa fyllon som är på väg ut i dimman.
Jag ryser till i kroppen och försökter glömma gårdagen.
Och pizzan jag åt hemma hos Sophie. ;)
(Mår fortfarande illa alltså)

Tjocktröja, skinnjacka, palestina sjal, mössa
och de stöööööörsta baggyjeansen trivs jag i,
fast inte när jag fryser.
Jag hade glömt vantarna. FAN!
Isande fingrar. prrrr...

Cyklen går i högvarv på vägen hem.
Han har snart nått sina sista varv med pedalerna.
Han börjar ge upp hoppet. Och jag är ledsen.
Vad ska jag göra utan min cykel?
Han börjar höras allt mer och mer.
Cykelmakaren sa till mig att han inväntar sina sista dagar inom snarast.
Eller så får jag byta ut hela kullagret osv osv, och det kan kosta runt 500:-
Förra veckan lät han igenom hela Malmö.
Sen blev han in oljad och glad.
Och lät ingenting.
Nu börjar han ruttna igen. Vad ska jag ta mig till?
Jag har inte 500 kr nu. och jag måste cykla på honom!

Anyhow.

Hjärtat bultar, känns som det kör dubbla slag.
Hjärtklappningar kallas det?
Känns skönt att umgås med någon "dagen efter".
Kylan isar i ansiktet på mig på vägen hem.
Det är mörkt.
Jag är ledsen.
Inga lampor har jag på cyklen heller.
Känner mig som en sunkis, dekis som fan.

Fast det är oerhört skönt att komma hem till någon som älskar en.
Min älskade Misha. (katten)
Ett rent hem och min trygghet är här hemma.
Min dator, säng, allt. Jag mår bra egentligen.
Jag är bara lite ensam, och då blir man EMO.

Jag skiter i allt nu, ser fram emot BodyPumpen på måndag med Max! :D
Ska upp sjukt tidigt imorgonbitti, stå på Drottningtorget och sälja möööög.
Och jag sover inte än. Fuck. Jag kan inte.

Vad fan hände med mig?
Jag var på så god väg upp ur träsket.
Men någon drog ner mig igen.....

Funderar på att ha en casting som Paris Hilton....
"VEM VILL BLI LEES NYA KILLKOMPIS"
HAHAHAHAHAHAHAHA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0