Ett gott skratt förlänger livet....

Igår blev det inte mycket bloggande.
Så jag kommer hem idag, kl är 16.00 prick.
Blev en hektisk dag igår.
Försöker ta en bild där man ser min spegelbild i brillorna.
Tyckte det va coolt, men det var svårare än va jag trodde.



Hittade träningskläder på H&M iaf, L.o.g.g då med andra ord.
Tack vare Anna, jag var på väg och köpa ett par träningsbyxor från CRAFT för 480:-
Vilket e CP AS MYCKET. Och sån tur va så pratade jag med
min bäste vän som sa att jag kunde ju gå till H&M? AHAAAAA...
Så då passade jag på och köpa en sport BH också =)
Katten ville också vara med på bild, hon ville jaga reflexen på byxan.
Väääldigt skoj, man kan sysselsätta sig med det mesta när man har en katt. =)



Kom iaf hem sen och fick PANIK ONT av en svidande känsla av urinvägsinfektion.
Jag grät nästan och stack sen och handlade TRANBÄRSJUICE.
Det lättade efter juicen, en lång dusch och ett långt toabesök.
Puhjaa... Passade på att handla mat också.
Lagade Kyckling-wook i "thai stuket", och med nudlar till.
Införskaffade sweet-chili sås med COCOS smak.
Fy faaaaaan vad god den var!!! Riktigt plus i kanten på den alltså.



Sophie kom förbi och vi kollade på White Chicks som gick på Tv.
Jag väntade med att äta tills Maja kom också.
Vilken hemmafru jag är, hon kommer från jobb och maten står på bordet ;)
Sen får jag ett 40 min samtal av H.
När jag lägger på så beslutar jag och Maja mig att dra ner
till Möllan på GOLDEN och hålla honom sällskap.
Hann med en drink innan stället stängde.
Drar då hem till Maja och delar en flaska vin och en öl.

H. var väääääldigt full, så vi får lura honom att COLAN är en GROGG.
Maja och jag fick oss ett riiiiiiiktigt gott skratt den kvällen.
Kände mig glad för en gångs skull.
Jag hade riktigt kul, trots att vi inte gjorde så mycket.
H´s kompis kom förbi. Väldigt konstig kille. Hmmm...
Var inte full, bara njöt av en drink och njöt av sällskapet.
Jag gillar märkliga människor. De är hilarious!
Jag blir så glad över att det inte bara är jag som är konstig =)
Men H. Jag gillar dig med ditt fyllo!!!!

Vaknar på madrassen hos Maja.
Klockan är ALLDELES för mycket.
Stress. Hunger. Och ofräschet.
Slutar med att vi hamnar på Jensens Böfhus alla 3.
Lunch kl 14.30, eller FRUKOST för oss!!
Och denna snälla H. bjuder både mig och Maja på mat.
Underbar!!



Känner sen att min kära urinvägsinfektion började komma igen.
Humöret sjönk och jag kände mig ganska låg.
Ville bara HEEEEM. Tog Polisen på vägen.
Och då stängde dom för 9 minuter sedan....FAN!
Har alltså inte hunnit NÅGOT idag!!!! Skit skit skit

Jag fixar och donar här hemma nu.
Ikväll blir det middag istället för FIRMAFEST!
Imorgon är det födelsedagsfest för Sophie som fyller 32 idag!
GRATTIS TANTELANTAN!! :D

Nu får jag städa undan lite...
Ni kan ju kolla på denna grymma video.
Två tvillingar som är typ AAAAAS GRYMMA på att skejta.
Hade jag haft barn hade jag tvingat dom upp på en bräda.
Tänk att ha TVÅÅÅÅÅ så grymma ungar!!! =) Yeah...

Fy fan va feta FUCKING SKILLS alltså!!
 


Puss o hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Sophie

32?!! Är du galen? Jag fyller ju 22! ;)

2008-09-26 @ 16:59:29
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Haj gumman! Ja,det var ju fräcka brallor du hittade till slut. Quanto costa? Kram påre´

2008-09-26 @ 22:43:58
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

GRATTIS SOPHIE!! sjunger en trudelutt

Vet du om att Lee också heter Sophie? hihi...

2008-09-26 @ 22:45:19
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Ja det vet hon. Dom kosta 249:- vaddå hade du tänkt köpa löpar byxor mamma?HAHAHA!

2008-09-27 @ 03:59:59
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Skrattar BÄST som skrattar SIST!!! hahaha!!

2008-09-27 @ 18:17:05
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0