Doctor Pressure

Stressoholic!!

Ja, jag ska ta mig i kragen nu och gå till en läkare.
Jag vet vad problemet är nu.
Jag har börjat insée att jag har lite problem.
(Jag syftar inte på sprit)
Djupare saker. (heller inga droger)
Men det gör mig starkare för varje dag som går,
när jag börjar "lära känna" mig själv.

Var hos läkaren i tisdags.
Och då hittade de "problemet" med min hals.
Inget mindre än ALLERGI.
Som jag haft sen innan, men inga mediciner hjälpt.
Ska göra en matstrupsröntgen också bara.
Fick gjort fint hörseltest, och läkaren sa:
- Du hör som en nyfödd baby!
Yes.

Jag har inte fått provsvaren än, meeeeen jag fasar för att det är KATT.
Är det de, så vet jag inte vaaaad jag gör alltså.
Mer än att gråta vill säga.

Ja nu har jag snart ett frikort hos läkaren.

Var ju och tog bort 2 leverfläckar för ett tag sedan.
Nu har den ena börjat växa ut igen,
Hmmmm.. måste nog boka om en ny tid och undersöka stället.
Det är väl inte normalt att den växer ut lixom?




Kärlek

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Gumman! Jag har hört mig för angående den där som har växt ut. Det kan hända att de gör det, men kolla upp den för säkerhets skull ändå. Det hade jag gjort. Kramelikramar från en deppig mamma :)

2008-09-19 @ 04:46:37
URL: http://www.youtube.com/watch?v=LlF8APEkh-E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0