Blottad

Det enda jag kan störa mig på är att :
HUR KAN MAN SÄGA TILL NÅGON ATT INTE UMGÅS MED NÅGON ANNAN?
Hade någon sagt detta till mig hade jag nog umgåtts mer med personen i fråga.
Men men, förståelse till allt så beteér jag mig mer vuxet.
En gräns som har med mognad att göra tror jag.

Mina fisar luktar illa idag.

Så. Nu har jag blottat mig själv ännu en gång.
Kändes väl bra...?
Jag syftar inte på fisarna alltså hahahaha.
Nja har en liten lättnad och ett pust som kom ut till slut iaf.
Fast det var svårt.
Nu går jag vidare till nått annat....

Ett nytt steg i livet.

Fick veta att jag har många trogna läsare som bryr sig mkt om mitt liv,
trots att dom inte finns i mitt liv (längre).
Kul att jag kan underhålla denna/dom med min blogg. =)

Emo-Lee är för första gången lite starkare....
Fast självförtroendet e cp fortfarande....

Nu måste jag verkligen sova. Jävla fitt jobb imorgon! :(


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Hör du du du! Du MÅSTE komma hem till mig en dag nu i veckan! MÅSTE! Help me with my fucking blogg!!!



Kramelikramelikram!!!



Jag dyker nog upp hos dig idag vid 12-tiden? Ska vara på ett möte kl.11.00 i närheten...jag ringer dig snuttan! Ses!!! Ouups! Jag ska upp om 3 timmar!

2008-09-17 @ 04:43:18
URL: http://www.youtube.com/watch?v=LlF8APEkh-E

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0