Bartender kurs

Hej.

Helt sjukt.
Jag "provade" min festliga "outfit" som jag ska ha på firmafesten.
Och det gick bra med den ute.
jag kände mig "flickig" och "söt".
Och det tyckte väl antagligen snubbarna med.
Från att gå i skejtskor till röda pumps. var lite skillnad.
Jo, jag har olika stil men det beror på hur när och var typ.
Ja iaf så har ni resultatet på min fina outfit här.
Från Baggy till klänning.
Oh, najs.




För några dagar sedan fick jag agera som bartender.
Med tanke på att det är mitt blivande jobb så fick jag "öva" sa dom.
Och jo. visst gjorde jag lite trix på skoj.
Men försiktigt. Haha.



Hannes, 08:an som flyttat till Malmö.
Som är sjukt flummig och Annica, min kines.
Vi har nog inte fått oss ett så gott skratt på länge.
Oj va skoj det var. Hannes u rock =)



Annicas bankomatkort i munnen och tuggumi och min favorit kines vid sidan om.
Så kan ingenting bli bättre i min närhet.
Jag älskar dig. Bankomatkort. Haha. nääääää  jag skämta Annica! ;)



Sweeeet ass bitches...





Jag driver med en snubbe som däckat vid dansgolvet. hehe.

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Allt klär en skönhet, vet du väl?

Du är jättefin på bilderna.

Och du? Jag har fortfarande kvar mina

"heta" röda pumps från MIN storhetstid.

Jag ska minsann ta foton på dem och mina

andra läckra pumps som jag har sparat.

Synd att du har större fossingar än moi,

annars hade du kunnat ärva dem av mig -

i förtid :)



PUMPS ARE MADE FOR WALKING AWAY

2008-09-21 @ 13:36:29
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Duuu??? Want some clothes from the 80´s?

Har en hel vind full ju!!!(you know where)

Want to take a look one day?

2008-09-21 @ 13:40:30
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Kungen

De slog mig i dag att din haka ser ut som en pung om den hade varit i en serie figur :)

2008-09-21 @ 14:58:19
Postat av: Mamma Bitte

Hör du du du Kungen med Pungen!!!

Hon har den snyggaste pungen av alla isåfall!!



I bet that you have the hårigaste &

skrynkligaste pungen av ALLA!!! slisk



"One angry mother"

2008-09-21 @ 15:56:25
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

"om den varit i en serie figur", för det första: Lär dig stava om du ska skriva inlägg, för det andra: sluta särskriv!

2008-09-21 @ 17:03:34
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Kungen

Hehe svårt vet ni när man skriver från mobilen men jag tycker de att den är väldigt lik hmm titta på tv6 någon gång där är en serie så tror jag du förstår att jag har en poäng Sen till mamma bajsa på dig vet ja

2008-09-21 @ 18:25:23
Postat av: Mamma Bitte

Ähh, din pajas Kungen...gå och lägg dig!!

Var du aldrig med på lektionerna i Svenska då

man fick lära sig att dela upp meningar med punkt, komma, och frågetecken/utropstecken??????? förmodligen skolkade du då

2008-09-21 @ 19:15:56
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Sonnda

Loooooking good like always babe... puss

2008-09-21 @ 22:15:55
Postat av: Lee

Särskrivare skickas vidare till andra bloggar. Mamma du är bäst =) Älskar dig men bry dig inte om idioten.

2008-09-21 @ 22:32:51
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0