Under havsytan

Cyklade hem till mamma i den fruktansvärda kylan för att få i mig lite föda.
Segar i soffan. Börjar nog bli sjuk igen.
Känner frossan och hostan.
Fasan bara över att jag ska behöva CYKLA hem sen igen....
Puh, kallt.
Och det enda mamma tjatar om är att det ska bli så kallt att det blir is/halka ute i natt.
Yadda yadda yadda...

Ligger och tittar på kanal 8, viasat nature och explorer. Zappar lite emellan.
Intressanta program om olika sorters hajar, hur dom fungerar osv.
Inte visste jag att hajar har elektroder som sänder ut elektricitet.
Där var en dykare som de visade som hade järnhandskar på sig.
Hajen blev helt paralyserad och nästan i hypnos,
och han kunde göra nästan vad som helst med den.
Jävligt coolt men jävligt konstigt. (och läskigt)



Sen olika rev o olika sorters djur i Trindad utanför brasilianska kusten.
En ö som inte är bebodd. Väldigt intressant faktiskt.
Ser fram emot att få snorkla och utforska i Mexico faktiskt.
Så många fiskar, som man aldrig sett.
Så många som fortfarande är okända.
Det är intressant om vad som lurar där nere på havets djup.
Det är skrämmande men så intressant.
Hade älskat att jobba med djur, på ett Zoo eller dylikt.
Fan va fett.

   

Sen ett program om antibiotika, om det är en läkande eller en dödande process....
Ja jag vet inte vad jag ska tycka om läkare i dagens läge alltså.
Inte om medicin heller.
Människor får antibiotika för vad som helst nu förtiden.
Ont i halsen? Ta antibiotika!
Sjukt.

Dokumentärer kan vara jävligt intressanta ibland.
Jag ska sega vidare i soffan nu.
Vet inte ens om jag orkar pallra mig hem senare idag.
Mamma får ta hand om mig hahahaha...
Trots att jag inte orkar lyssna på henne :P

Hej igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0