Trötthet

Jag hatar att sova dåligt.
Jag hatar när jag inte får min ordentliga skönhetssömn.
Jag blir irriterad och hela min dag är förstörd.
Men vad ska jag göra?

Nja, fick ju sovit vidare hemma sen igen.... Men ändå..
Kändes väl lite bättre, annars är humöret bara lite smågrinigt.
Nu är jag mest bara hungrig och behöver kaffe och VITT BRÖD känner jag!
Maja är på väg hit med frulle :)

Efter det ska jag träffa Zanna och Shabnam.
Maja ska med också.
Efter det blir det väl en sväng med Annica.
Kanske sover där, vet inte.
Saknar min lille kines alldeles för mkt.

Jag drömmer konstigt drömmar också.
Drömmar som jag drömt innan.
Eller iaf om samma ställen, samma platser och det där jävla tivolit.
Tivolit har förföljt mig i flera år i mina drömmar, och även folket.
Det är inte så att jag saknar det.
Eller ja, vi hade jävligt ball den tiden ihop....
Jag, Annica, Miche, Sanna, Robban m.fl.
Satt och kollade igenom massa cd med gamla bilder och videofilmer på.
Shit va tiden går alltså. Men många fina minnen har man ändå.

Här kommer 3 videor från Tivolit år 2004 tror jag det var. Enjoy! :)
Första är Annica som dansar, andra är jag som hoppar i hopptornet
och den sista är "lille daniel" som gör volter i hopptornet.
HI5 för oss på den tiden, det va fan ball! :)







JAG OCH MIN ÄLSKADE ANNICA ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR CP!!

Har haft någon som tjatar på att jag är det och nu är det väl konstaterat.
Sen har jag ju en pappa som är CP också, (Conny Persson)
HAHHAHAHHAHAHAHAH.....

Jag vaknar upp lite lite halvt panik, antar att jag bara lagt tanken åt sidan innan.
För att jag inte orkar stressa medvetet och att jag mått så bra de senaste veckorna.
Men jag måste verkligen ha någon som tar hand om min katt under tiden jag är borta.
Och jag måste lägga upp en annons på min lägenhet också.
Ska hem till Leif i dagarna och prata med honom ang katten.

Nu ska jag hoppa in i duschen.
CP LEE SKA DUSCHA!

cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcpCpcp

Kommentarer
Postat av: Anonym

CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPE .........



Kom ihåg detta.. Det stavas faktiskt CEPE!! ...

2008-10-21 @ 23:09:07
Postat av: Mamma Bitte

FEL! FEL! FEL! Det stavas CP!! Du kan ju alltid kolla på Wikipedia: Cerebral pares, förkortat cp, är ett samlingsnamn för en rad störningar av muskelkontrollen, vilka uppstått på grund av en hjärnskada innan hjärnan är färdigutvecklad, det vill säga under fostertiden, under födseln eller under de första två levnadsåren. Cerebral pares är latin och betyder förlamning genom hjärnskada. Detta är den vanligaste orsaken till rörelsehinder hos barn och ungdomar. (Så det så!)



2008-10-22 @ 01:27:37
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Mamma, det är Annica som har komenterat det inlägget, det är ett internt skämt hos oss bara!! =) TACK FÖR ATT DU STÖTTAR MIG FÖR MASSA IDIOTAS, LIGE VEL :p Pussss

2008-10-22 @ 11:35:47
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Mamma Bitte

Ok...now I know. Men jag skällde inte fniss

Hör du du du...det var långa 2 sekunder!!!

Det har varit en FRUKTANSVÄRD dag idag!!

Ville ju prata med dig om vad som hänt!!

MYCKET ALLVARLIGT! Hör av dig!

2008-10-22 @ 18:07:22
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0