Stirra ner




Hmmm hur va det här egentligen?
Är det jag som e wajnig så jag behöver napp egentligen? :P
Höhöhö.
En trevlig dag med Jane och Leon i stan iaf, utan lövhögar dock,
bara lite regn och rusk, men sötaste ändå!
Och en fika på Espresso House.
Börjar snart bli stammis där fan...
Lite mongo bilder :P

  

Var på gymmet och körde Kick & Box med Göran innan idag.
Och så klart så hade jag min partner FIA på plats :)
Bästa Fian jag känner .. hehe..
Jag sprang på löpbandet ca 10 min innan passets gång, tills jag fick ont i mina ben.
Ännu en gång. "Massagen" hjälpte lite men inte tillräckligt.
Jag frågade därefter Göran om vad som tros kan vara felet på benen.
- Kan det vara kylan tro?
- Ohhh neeeej, hoppas du inte fått den "sjukdomen".
Och så sa han ett namn Blablabla lät det som...
Ehm. Jaha. Låter fruktansvärt kul i mina öron. IIIINTEEE!!!
Ja, det är ett besvär man får av kylan i benhinnorna.
Tur att jag ska till Mexico snart så jag kan springa på stranden i VÄRMEN DÅ!!! =)

Väl inne på Kick&Boxen så kände jag att det var det första
passet på länge som jag känt att det gått så fort.
En timme kändes som 20 min.
- VAFFAN ÄR DET REDAN SLUT?
Jag hade nog kunnat köra på dubbelt så länge, eller tom. gått på Body Pumpen efteråt.
Men någon måtta får det vara tycker jag. :P
Jag tror det har med kaffen att göra som jag drack igår,
varje gång jag dricker kaffe blir jag helt stirrig.
Tom. så att jag kan skaka... typ som värsta adrenalinet. haha.

Jag fick även mina värden av Göran igår från mätningen av Kalipermätaren.
Mitt fett ligger på 24 % och mina muskler på 25 %
Men vi sa båda två att det var synd att vi inte gjorde detta innan jag började träna.
För värdena har redan sänkts jätte mycket i fett och höjts i muskler,
men nu har jag 2 ½ månad på mig tills jag mäter mig igen nästa gång.
Så nu måste jag ÖKA muskler och MINSKA fett! :)
Whoppiieeee...

Jag vill inte börja jobba igen, jag vill bara träna, träna, träna, träna.
Ska jag vara helt ärlig så hade jag kunnat flytta in på gymmet.
Eller typ försökt jobba där istället hahhahahaha...
Oh, I totally love it.
En dag utan gym känner jag mig som FLUBBER fan!
Är det lite psycho varning över det??

As a matter a fact, så ska jag bara slänga i mig lite RÅGFRAS och sedan gå ner dit igen.
HÖHÖHÖ.
Där slutar jag fundera på så mycket också.
Jag måste köra Yoga snart.
Det var sjukt länge sen fan!
Men sen har jag lagt det lite åt sidan sen igår också....
(tänkandet alltså)
Så jävla onödigt trots allt. Att vara mongo i huvet :P



Jossan sa dom rätta orden.
Stirra ner.
TIMBAKK, du e kung mannen :)
Idag är jag PEPP!
Jag slutar oroa mig nu.
WHOOOOPPIEEE!


SMELL U LATER FOLKS :P

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Du klär i napp, gumman! Sötis!

Jag ska skicka dig lite nappbilder

som du kanske glömt bort...hehe!

SAKNAR DIG

2008-10-16 @ 11:01:52
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0