Random bilder



Så här söt och glad var jag när jag var liten!
KOLLA IN MORGONTOFFLORNA!
HI5 för dom. skit coola ju :)



Ja bara ett sånt där random inlägg. HAHA!
Jag har ingen aning om va du snackar om,
men här har du en kanin med en pannkaka på huvet!



Är det bara jag som saknar när vi var på KOS 3 brudar och en kille?
Redbull/vodka och Turkiskpeppar på det. Resulterar att Lazslo ramlar och däckar.
Jag sitter och filosoferar om små grodor till musiken
och vi missar skumpartyt som vi betalt för.
Ah, det va fan tider de....



SÅ JÄÄÄÄVLA UNDERBAR BILD :)



Denna bilden har jag tagit själv.
Skylten är ifrån Jensens Böfhus.
Tyckte den var ganska ball. Men jag vill inte bli uppäten :P


Mitt hår är HELT PERFEKT NU!
Precis som jag ville ha det, får bara se nu om det håller då....
Fina bruna slingor. =)
Fast det smälter in i min naturliga hårfärg så det ser normalt och fräscht ut.
Fantastiskt bra. (Tummen upp)
Sen fick jag införskaffa ett dyrt balsam för håret på 130 :- (GAH, min plånbok)
Bilden kommer här....



Nu måste jag städa udan de sista här hemma
innan jag beger mig till Body Pumpen senare idag.
Sen måste jag handla lite saker.
Vaxningstiden hos Julis på torsdag är bokad :)
Jag har ont i mina axlar och nacke, jätte spänd.
Egentligen borde jag vila från Pumpen idag,
om jag ska köra det imorgonbitti igen.
Dubbelpass dessutom. :)



Håller på att måla om tavlan som jag "blurrade över" innan.
Så än så länge ser den ut så här.
Färgen tog slut igår, så ska iväg och handla ny nu :)



Sophie och Astrid pussas.
Det är kärlekt det. Så fina dom är! :)

Tjohej

Kommentarer
Postat av: Sophie

fy fan vad fet i nyllet jag ser ut o vara då! ööörrrk! o astrid bara stretar emot....

2008-10-17 @ 14:19:30
URL: http://guidedbyvoices.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fan va snyggt de blev tillslut..sweeeet..=)

2008-10-18 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0